اتمام فیلمبرداری فیلم تلویزیونی قهرمان زنده در مشهد مقدس

فیلمبرداری فیلم تلویزیونی قهرمان زنده به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین ظریف و نویسندگی یوسف ایوبی در مشهد مقدس به اتمام رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فیلم داستان دو هم رزم را روایت می‌کند که در زمان جنگ ایران و عراق به جبهه رفتند و درطول جنگ هردوی آن‌ها از فرمانده جنگ شدند، درعملیاتی شیمیایی از طرف رژیم بعثی عراق بچه‌هایی را پیدا می‌کنند که تمامی آن‌ها فرزندان سربازانشان بودند، حاج علی این داستان به کمک حاج اسماعیل داستان به کمک یکدیگر آن بچه هارا بزرگ می‌کنند و در سالیان بعد همان بچه‌ها به عنوان مدافعان حرم در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت میکنند.

این فیلم از تاریخ ۵ آذرماه امسال در مشهد مقدس مقابل دوربین رفت و ۱۰ آذر به پایان رسید درحال حاضر در مرحله تدوین است که بعد از آن به شبکه سراسری جهت پخش ارسال خواهد شد.

به گفته حسین مصطفایی مدیرتولید فیلم باتوجه به موضوع فیلم که با محوریت مدافعان حرم بود به لطف حضرت زینب (س) فیلمبرداری فیلم به اتمام رسید.

امیرحسین ظریف کارگردان وتهیه کننده فیلم نیزگفت: دراین پروژه سعی شده بیشترازهنرمندان وبازیگران بومی شهر مشهد استفاده شود و بنده به عنوان کارگردان علاقمندم تجربه خودم را به تازه وارد‌ها منتقل نمایم و بیشترکار‌های مذهبی را ارائه دهم.

 

انتهای پیام//م.ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار