کشف استخوان‌های انسان در خودروی گم شده! + عکس

خودرویی که حدود ۴۵ سال پیش گم شده بود به همراه استخوان‌هایی درون آن پیدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، خودرویی که ۴۵ سال پیش در ایالت آلاباما ناپدید شده بود، درون یک رودخانه پیدا شد. این خودرو متعلق به کایل کلینک‌اسکیلز، دانشجوی آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۷۶ ناپدید شد.

خودروی گم شده، توسط مردم درنزدیکی رودخانه آلاباما پیدا و سپس از آب بیرون کشیده شد. درون این خودرو، تعداد زیادی استخوان وجود داشت که به نظر می‌رسد، استخوان‌هایی از انسان باشد. گفته شده این استخوان‌ها چندین سال درون خودرو پنهان شده اند و اکنون به همراه مدارک شناسایی که متعلق به مالک خودرو، (کایل کلینک‌اسکیلز) می‎‌باشد، پیدا شده است. همچنین استخوان‌های کشف شده هنوز به عنوان بقایای کلینک اسکیز تایید نشده اند.

کلینک اسکیز، ۲۲ ساله بود که در سال ۱۹۷۶ پس از ترک ایالت جورجیا درایالت آلاباما گم شد. او تک فرزند بود و سرانجام والدین این پسر در سال ۲۰۰۷ فوت کردند و موفق به دیدار دوباره فرزند خود نشدند. کلانتری ایالت جورجیا، گفت: " ما به مدت ۴۵ سال به دنبال کایل کلینک‌اسکیلز و ماشین او بودیم.

کشف استخوان‌های استخوانی در خودروی گم شده! + عکس

در سال ۲۰۰۵، دو نفر در رابطه با ناپدید شدن کلینک‌اسکیلز مورد بازجویی قرار گرفتند. زیرا آن‌ها مدام با والدین اسکیلز تماس برقرار می‌کردند و هنگامی که در حال دفن جسدی بودند، دستگیر شدند. این دو متهم سپس به اظهارات دروغین خود پایان ندادند و سرانجام به ۸ سال زندان محکوم شدند. همچنین کلانتر گفت: هنوز مشخص نیست که کلینک اسکیلز چگونه مرده است، اما امیدواریم که دلیل این حادثه را پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.