رانندگی راننده ون در خلاف جهت اتوبان! + فیلم

رانندگی یک راننده ون در خلاف جهت اتوبان منجر به تصادف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، راننده خودروی ونی که اقدام به رانندگی در خلاف جهت اتوبان کرده بود یک تصادف رانندگی رقم زد. بنا به گزارش پنانگ بریج، پس از آنکه این راننده به طور غیرقانونی و در عملی خطرناک در جهت خلاف اتوبان و به شکل معکوس رانندگی کرد موجب برخورد یک خودروی هوندا به دیواره اتوبان شد. این اتفاق در ساعت ۵ صبح و در منطقه سِبِرانگ پِرای مالزی رخ داد.

بر اساس به ویدئویی که ضبط شده است راننده این خودروی ون آبی رنگ در حال رانندگی در لاین سمت راست در جهت معکوس اتوبان دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مالزی راننده یک خودروی تویوتا برای جلوگیری از تصادف شدید و برخورد مستقیم با این خودروی ون، منحرف شده و به دیواره اتوبان برخورد کرد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه وقوع تصادف اتوبن خلوت بود و خودروی زیادی در حال آمد و رفت در اتوبان نبودند. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران محلی اقدام این راننده قانون شکن در رانندگی بدین شکل خطرناک را مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا تاسف برانگیز است. در جهت خلاف اتوبان رانندگی کنی و جان رانندگان دیگر را به خطر بیندازی!» کاربر دیگر نوشت: «پلیس باید با چنین رانندگانی شدیدا برخورد کند تا جان دیگران را به آسانی به خطر نیندازند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.