اعتراض کامیون‌داران در ایرلند نسبت به افزایش قیمت سوخت و مالیات، سبب مسدود شدن مسیر‌های منتهی به بندر دوبلین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آیریش تایمز، در پی اعتراضات رانندگان کامیون در ایرلند، بندر دوبلین در این کشور بسته شده است.

اعتراض کامیون داران به دلیل افزایش قابل توجه قیمت سوخت شکل گرفته و ترافیک سنگینی را در مسیر‌های اطراف بندر دوبلین به وجود آورده است.

روز گذشته، تونل بندر به سمت جنوب به دلیل ازدحام ناشی از تظاهرات در بندر دوبلین چند ساعت به طور کلی بسته شد. اعتراضات کامیون‌داران ماه گذشته نیز در بخش‌هایی از دوبلین برگزار و باعث ترافیک روان و حتی مسدود شدن بخش‌هایی از دوبلین در طول روز شد.

انجمن کامیون‌داران و حمل‌و‌نقل ایرلند اعلام کرده است که کامیون‌دارانی از سراسر کشور در این اعتراضات شرکت کرده اند. کامیون‌ها در نقاط مختلف بزرگ‌راه ها‌ی خارج از دوبلین گرد هم آمدند و صبح روز گذشته به سمت بندر حرکت کردند.

این انجمن در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است: «ما گروهی وابسته به ناوگان حمل‌و‌نقل هستیم که مدت طولانی به خاطر افزایش قیمت سوخت و افزایش مالیات رنج برده ایم».

چندین خیابان در شهر بسته شده و شورای شهر دوبلین از بسته شدن خیابان «کیلدیر» خبر داد. گفته می‌شود مالیات‌های مستقیم اعمال شده بر سوخت در ایرلند حدود ۵۲ درصد قیمت هر لیتر سوخت است و همین امر سبب اعتراضات گسترده در این کشور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار