پخش نمایشنامه رادیویی عطر یاس در همدان

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشنامه رادیویی عطر یاس از شبکه رادیویی همدان پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نمایشنامه رادیویی عطر یاس در حوزه جهادگران سلامت نخستین بار در سطح کشور با همکاری گروه واحد نمایش رادیو همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، از شبکه رادیویی همدان پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه نمایشنامه عطر یاس برگرفته از کتاب ایستاده در مه به قلم خانم لیلا گودرزیان فرد است، افزود: این کتاب از تولیدات انتشارات حماسه ماندگار است که به توصیف ۲ طلبه جوان خانم که داوطلبانه در امر در ایام شیوع کرونا در غسل دادن و تجهیز اموات کرونایی فعالیت می‌کردند، پرداخته است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: این اثر امروز جمعه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از شبکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

برخوردار همچنین از پخش کتاب صوتی پسر‌ها مادری‌اند از شبکه رادیویی همدان خبر داد و گفت: این اثر با همکاری صداوسیمای مرکز همدان و اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تهیه شده که از شبکه رادیویی همدان پخش خواهد شد.

او عنوان کرد: کتاب صوتی پسر‌ها مادری‌اند نوشته خانم لیلا گودرزیان فرد، به تهیه‌کنندگی و گویندگی خانم نسرین والامقام است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: این کتاب به توصیف شهدایی پرداخته است که بسیار مادری بودند و از زبان شش مادر شهید است که از روز جمعه ۲۶ آذرماه بعد از اذان ظهر به مدت ۶ روز از شبکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده فاطمه الزهرا