معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

تعیین فرمانداران ۳۳ شهرستان خراسان رضوی تا یک ماه آینده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تا یک ماه آینده فرمانداران ۳۳ شهرستان خراسان رضوی تعیین می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: فرصتی به دست دولت سیزدهم آمده است تا به خلق خدمت کند و هیچ عبادتی به پای خدمت به مردم نمی‌رسد.

وی گفت: مبارزه با فساد و عدالت محور بودن رقم نمی‌خورد جز اینکه خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش و همت کنیم.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: نظام ما برای ساقط کردن نظام ارباب رعیتی آمد و اوضاع را ارباب رجوعی کرد، امروز مسئولین نظام اسلامی جز خادمی برای مردم کار دیگری ندارند؛ امیدواریم در دوره جدید دولت این را باور کنیم و براساس آن عمل کنیم، در دولت جدید چند شاخص به عنوان شاخصه اصلی دولت قرار گرفت که آن خدمت به مردم، مردم داری، عدالت محوری، تکیه بر داخل عزت در دیپلماسی بود.‌

طباطبایی گفت: برای شهرستان‌های استان فرماندارانی را انتخاب کرده ایم و شروع به معارفه آن‌ها کرده ایم و امیدواریم ۳۳ شهرستان استان را در طول یک ماه آتی با نیرو‌های تازه نفس و توانمند و مدیران جهادی اداره کنیم، امیدواریم فرماندار جدید این شهرستان در شهری که پیشتاز در انقلاب بوده است، خادم خوبی برای این مردم انقلابی باشند و شاهد دوران خوبی در این مدت خدمت باشیم.

او گفت: این دوره، دوره‌ای است که باید به توانمندی‌های داخلی تربت حیدریه نگاه کرد. در زمانی که در حوزه بودجه شکرخدا اتفاقات خوبی رخ داده است. امیدواریم با کمک همه مسئولان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا مدیون خون شهدا و مردم این نظام اسلامی نباشیم.

انتهای پیام ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار