عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

راه اندازی نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد

عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد یزدان پناه عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضایی با گستره حدود ۱۰۰ متر مربع در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ایجاد شده که حدود ۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای تهیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز آن هزینه شده است.

وی گفت: روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر در مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرش می‌شوند و اگر در شرایط کرونایی نبودیم امکان پذیرش آن تا سه برابر رقم کنونی نیز وجود داشت.

عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر دستگاه‌های حذف مو‌های زاید و برداشتن خال‌ها و ضایعات رنگی همچون کک مک و خالکوبی در این بخش فعال است و در نظر داریم تا برای درمان ضایعات عروقی و جوان سازی پوست هم دستگاه‌های تخصصی مورد نیاز را در این مرکز فعال نماییم.

یزدان پناه گفت: ۹ نفر از اعضای هیات علمی گروه پوست با مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری دارند و نوبت دهی در این مرکز به دو صورت تلفنی و حضوری و از طریق ارجاع متخصصان است که مراجعات مستقیم هم به سمت متخصص پوست هدایت شده و در صورت تأیید، لیزر انجام می‌شود.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
کار خاصی نکردند خیلی زودتر از این باید این مرکز راه میافتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
چقدر خوب حداقل مطمئن هستش