انتشار کتابی درباره زندگی امام موسی کاظم(ع) به همت به نشر

کتاب «زندان زاهر» با محوریت زندگی امام موسی کاظم(ع) به قلم محمدرضا عابدی شاهرودی و به همت به نشر منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - کتاب «زندان زاهر» براساس منابعی از جمله «مدینه المعاجز»، «عیون‌الاخبارالرضا (ع)»، «الکامل فی التاریخ»، «ارشاد مفید» شامل هشت داستان کوتاه بر اساس زندگی امام هفتم است.

این اثر روایتی از شرایط اجتماعی و سیاسی دوران زندگی امام موسی کاظم (ع) و مشتمل بر هشت داستان کوتاه با عناوین پابرهنه، وضو، شتر، مزرعه، مباحثه، دزدی، پنجاه نفر و جانشین است.

«زندان زاهر» در قالب ۸ داستان روایت روشنی از شرایط اجتماعی و سیاسی دوران حکومت هارون الرشید خلیفه عباسی است که همه تلاش خود را به کار گرفت تا نور خدا را خاموش کند.

در این اثر همچنین گوشه‌ای از معجزات و کرامات امام هفتم (ع) که برای سال‌ها در زندان و سیاه چال‌های زندان عباسی ماند، اما نور تابان او از اعماق تاریکی‌ها و ظلمات زندان تا به امروز روشنایی بخش مسیر رسیدن به خداست؛ نور تابانی که اگر بر چهره هر کسی بنشیند برایش از زاهر خواهد گفت و این روایت زندان زاهر است.

«زندان زاهر» به نویسندگی محمدرضا عابدی شاهرودی، نویسنده و پژوهشگر علوم اسلامی و با طراحی جلد جعفر پیشه در ۱۲۰ صفحه قطع رقعی و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۲۰ هزار تومان توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) عرضه شده است.

انتهای پیام//م.م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار