سرنگونی عمدی هواپیما برای گرفتن لایک و بازدید! + فیلم

یک یوتیوبر برای گرفتن لایک و بازدید زیاد متهم به سرنگونی عمدی یک هواپیمای کوچک شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه فرار یک خلبان از هواپیمای در حال سقوط را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Unilad، یوتیوبر و اسکی باز سابق المپیک «تِرِوور یاکوب» پس از انتشار فیلمی از سقوط این هواپیما به سرنگونی عمدی آن متهم شده است. در ویدئویی که در تاریخ ۲۳ دسامبر در یویتوب آپلود شده یاکوب با استفاده از چوب سلفی از فرار خود از یک هواپیمای در حال سقوط فیلم می‌گیرد. در این فیلم مشاهده می‌شود که این یوتیوبر قبل از سقوط هواپیما با کمک یک چتر بیرون پریده و خود را نجات می‌دهد.

در طول این ویدئو یاکوب توضیح می‌دهد که چگونه بر فراز یک منطقه کوهستانی در موقعیتی خطرناک گرفتار شده است. او در مورد این اتفاق گفت: "در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ به کوه‌های سیرا در ایالت نوادا پرواز کردم تا خاکستر بهترین دوستم «جانی اترنج» را روی زمین پخش کنم. قصد من این بود که تمام این سفر را مستند کنم و یک ویدئو از آن به اشتراک بگذارم. در طول پرواز روی کوهستان من با خرابی موتور مواجه شدم و فضای امنی برای فرود نداشتم."


بیشتر بخوانید


بنا به ادعای یاکوب او فورا به FAA و NTSB اطلاع داد. در همین حال «رابرت پِری»، یک مربی پرواز در فرودگاه سانتا ینیز در کالیفرنیا که در همسایگی فرودگاه لومپوک که یاکوب از آنجا پرواز کرد، زندگی می‌کند؛ این سقوط را مشکوک دانست. او گفت برای پوشیدن چتر نجات در هواپیمای تیلورکرافت همان چیزی که یاکوب در حال پرواز با آن بود باید تنظیمات داخلی هواپیما را انجام دهید. او گفت: "پوشیدن چتر نجات زمانی که با هواپیمایی چنین کوچک پرواز می‌کنید دشوار است و نیاز به برداشتن بالشتک صندلی یا تغییرات دیگری است."

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۵۷۰ هزار بیننده داشته است. با این حال برخی از کاربران با شک به فرار وی از داخل هواپیما این گمانه زنی را مطرح کردند که یاکوب برای گرفتن بازدید و لایک در یوتیوب اقدام به سرنگونی این هواپیما کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۰
یک هواپیما رو انداخت تا به مردم جزئیات سقوط رو نشون بده ؟؟
آخرین اخبار