هجوم سوسک ها به شهری در آرژانتین + فیلم

هجوم سوسک ها به شهری در آرژانتین موجب وحشت مردم محلی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هجوم میلیون‌ها سوسک به شهری در آرژانتین خبرساز شده است. بنا به گزارش abc یک شهر ۲۵۰۰ نفری در استان مرکزی لاپامپا آرژانتین بیش از یک هفته است که شاهد هجوم انبوه سوسک‌های مهاجم به این منطقه بوده است. سوسک‌ها با ورود به ساختمان‌های دولتی و منازل مردم به خودرو‌ها و اموال مردم آسیب وارد کرده و همچنین موجب مسدود شدن کانال‌های زهکشی شده اند.

بنا به این گزارش RT مردم محلی در تلاش هستند تا خانه‌ها و خیابان‌ها را از این سوسک‌های مهاجم پاکسازی کنند. «کریستین ایچگاری»، معاون شهردار در توئیتی با اشاره به هجوم این سوسک‌های مهاجم نوشت: «آن‌ها همه جا هستند، در خانه ها، در مغازه ها.»


بیشتر بخوانید


از آنجایی که خسارت وارده شده از سوی این حشرات مزاحم قابل توجه بوده مقامات محلی در تلاش هستند تا از تهاجم بیشتر این سوسک‌ها جلوگیری کنند. در همین راستا آن‌ها حتی برای خاموش کردن چراغ‌های خیابان‌ها و همچنین چراغ‌های ساختمان‌های عمومی اقدام کرده اند. در عین حال مردم محلی نیز سوسک‌ها را در جعبه‌های بزرگ ریخته و به خارج از شهر منتقل می‌کنند.

هجوم سوسک ها

گفتنی است؛ مقامات محلی هجوم سوسک‌ها را ناشی از بارندگی‌های غیرمعمول طول سال و همچنین گرمای هوای بی سابقه شدید اخیر در آرژانتین که دمای هوای به ۴۰ درجه سانتی گراد رسید می‌دانند. این شرایط آب و هوایی برای تولید مقل حشرات که لارو‌های آن‌ها در زمین رشد می‌کنند بسیار مناسب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۰
چندشم شد ، اینارو بریزید دریا ماهی ها بخورن لذتت ببرن، خخ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
این سوسک‌ها خوراک غذایی کشورهای آسیای شرقی مانند چینی‌ها سنگاپوری‌ها و آفریقای‌هاست براشون بسته بندی و صادرشون کنید پول خوبی گیرتون میاد با تجارت این سوسک‌ها .
آخرین اخبار