سهرابیان: هر زمان نتوانم بدهی‌ها را پرداخت کنم، از قایقرانی خواهم رفت

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هر زمان نمی‌توانم بدهی‌ها را پرداخت کنم همان موقع از خانواده قایقرانی خداحافظی خواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- فدراسیون قایقرانی کشورمان از سال ۸۴ مبلغ ۲۲۷ میلیون تومان بدهی دارد که مربوط به دوره‌های قبل بوده است. به همین دلیل استفاده از قایق‌های جدید تیم ملی روئینگ به مشکل خورده است و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود، قایق‌ها هم چنان در انبار فدراسیون باقی خواهند ماند. رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص صحبت‌هایی انجام داد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مسئولین محترم دفاتر خود را نگاه می‌کنند و وقتی به سال‌های گذشته بر می‌گردند متوجه می‌شوند که چه بدهی‌هایی دارند. حالا یک نفر پیدا شده است که به طلبکاران با روی باز نگاه می‌کند. از سال ۸۴ مبلغ ۲۲۷ میلیون تومان به گمرک بدهکار هستیم. من به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی هیچ موقع از این مسئله کوتاه نخواهم آمد و تا آخرین مبلغ این بدهی را پرداخت می‌کنیم. در هر صورت ما بودجه‌ای که در اختیار داریم را برای بازی‌های آسیایی برنامه ریزی کرده بودیم و حالا این بدهی باعث شده به فدراسیون فشار زیادی وارد شود. این بدهی‌ها مربوط به قایق، بیمه، گمرک و مالیات می‌شود. هر زمان ببینم که نمی‌توانم بدهی‌ها را پرداخت کنم همان موقع از خانواده قایقرانی خداحافظی خواهم کرد. شاید دوستان می‌خواهند به این شکل به من فشار بیاورند که با مشخص کردن بدهی‌ها من را از فدراسیون دور کنند، اما من با تمام توان بدهی‌ها را پرداخت خواهم کرد.

همچنین چندی پیش سهرابیان در نشستی که وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی داشت، اعلام کرد: اخیرا برای من نامه آمده است که فدراسیون قایقرانی ۶ میلیارد تومان بدهی از سال ۱۳۸۵ دارد که باید پرداخت شود. مگر فدراسیون چقدر بودجه می‌گیرد که بدهی سال ۸۵ را هم پرداخت کند؟ چرا من در آستانه بازی‌های آسیایی باید بدهی روسای قبلی فدراسیون را پرداخت کنم.


بیشتر بخوانید


تیم ملی قایقرانی کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده می‌کند و شهریور ماه سال آینده در چین به میزبانی هانگژو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار