سهرابیان: تست کرونای ۲ ملی پوش آب‌های آرام مثبت شد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تست کرونای ۲ نفر از ورزشکاران مان مثبت شده است و در حال حاضر در قرنطینه حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام این روز‌ها تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین در بندر خمیر (استان هرمزگان) بر پا کرده است. به گفته علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، تست کرونای ۲ قایقران کشورمان مثبت شده است و آن‌ها هم اکنون در قرنطینه حضور دارند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در کل دنیا کرونا بیداد کرده است. ما چاره‌ای نداریم یا باید کل ورزش را تعطیل کنیم که در آن صورت خیلی از دوستان خوشحال خواهند شد، یا بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی تمرینات مان را انجام دهیم. از جمع ۳۹ ورزشکاری که در اردوی تیم ملی آب‌های آرام حضور دارند، متاسفانه تست کرونای ۲ نفر مثبت شده است و در حال حاضر در قرنطینه حضور دارند. ما اگر آن‌ها را از اردو خارج می‌کردیم، قطعا کار قشنگی نبود، زیرا به همان اندازه که نیاز داریم ورزشکاران مان به ما کمک کنند. در سختی‌ها هم آن‌ها نیازمند کمک فدراسیون هستند. ما هر ۴ روز یک بار تست می‌گیریم و امیدوارم هر چه زودتر حال آن ۲ ورزشکار ما بهتر شده و بتوانند خودشان را به اردو رسانده و برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود و تیم ملی قایقرانی کشورمان در ۳ بخش روئینگ، کایاک و اسلالوم حضور خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار