فروش فوق‌العاده‌ نوروزی کرمانشاه از اول اسفند آغاز می‌شود

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: فروش‌های فوق‌العاده نوروزی از اول اسفندماه در کرمانشاه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد؛ این فروش فوق‌العاده عمدتا با محوریت واحد‌هایی است که برای ایام نوروز بیشترین فروش را دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- موسی سلیمی گفت: دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی در کرمانشاه از اول اسفند ماه آغاز خواهد شد، زیرا مردم هنوز خرید‌های خود را آغاز نکردند.

به گفته سلیمی، وی پوشاک، آجیل و خشکبار، خواروبار، کیف و کفش، قنادی‌ها و نان برنجی پزان را از مهمترین رسته‌های صنفی هستند که در اولویت فروش فوق العاده قرار دارند.

  زمان مناسب برای برپایی فروش‌های فوق العاده در اسفند ماه است. اکنون مردم خرید خاصی انجام نمی‌دهند که واحد‌های صنفی بخواهند فروش فوق العاده برپا کنند. البته از هم اکنون به اتحادیه‌های صنفی اعلام شده که برای برپایی فروش فوق العاده آماده باشند و واحد‌های متقاضی نیز در چارچوب قانون درخواست خود را ارائه کنند.

چه نمایشگاه بهاره برگزار شود و چه منتفی شود در هر صورت فروش فوق العاده را مانند همه سال‌های قبل خواهیم داشت؛ فروش فوق العاده هم به واحد‌های صنفی کمک می‌کند و هم امکان دسترسی همه مردم به کالا‌ها با قیمت مناسب فراهم می‌شود. هنوز برای برپایی نمایشگاه بهاره در کرمانشاه تصمیم نهایی گرفته نشده و فعلا نمی‌توان گفت برپایی این نمایشگاه کاملا منتفی است.

انتهای پیام/ ط.پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار