طنین صدا و شکوه سیمای مردم فارس در فجر ۴۳

صداوسیمای فارس شکوه اقتدار، عزت و عظمت مردم فارس در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از کران تا کران این دیار پهناور روایت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - برنامه «شکوه پابرجا» سیمای فارس از ساعت ۸:۳۰ با برقراری بیش از ۶۰ ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و برون مرزی و ارتباط زنده با بیش از ۹۰ شهر و روستای فارس، شکوه و عظمت حماسه مردم استان در فجر ۴۳ را به تصویر کشید.

تصاویر راهپیمایی خودرویی و موتوری مردم شیراز در یوم الله ۲۲ بهمن هم به مدت ۲۲۰ دقیقه به طور زنده روی آنتن سیمای فارس رفت.

رادیو فارس هم با برنامه «روز خوب پیروزی» از همان لحظات ابتدایی ۲۲ بهمن همراه شنوندگان و شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی شد و ضمن برقراری ارتباط‌های زنده متعدد با شیراز و شهرستان‌های فارس، حماسه حضور مردم استان و شور و نشاط آنان در یوم الله ۲۲ بهمن را به سایر رادیو‌های مراکز استان‌ها بطور زنده مخابره کرد.

خبر فارس هم با ارسال تصاویر حضور باشکوه مردم فارس به شبکه‌های سراسری و پخش آن در بخش‌های خبری ساعت ۱۴ و ۲۱ شبکه یک سیمای رسانه ملی و بخش‌های متنوع خبری شبکه خبر، در بخش‌های خبری ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ تلویزیون و ۱۶ رادیو نیز شکوه اقتدار و صلابت مردم استان در یوم الله ۲۲ بهمن را انعکاس داد.

فضای مجازی شبکه فارس هم لحظه به لحظه تصاویر ناب و عکس نوشته‌های مردم فارس دریوم الله ۲۲ بهمن از نقاط مختلف استان را منتشر کرد تا در شبکه‌های مختلف اجتماعی، مخاطبان داخلی و خارجی از حال و هوای ۲۲ بهمن در فارس مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.