مراسم بزرگداشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یکی از اساتید حوزه علمیه مشهد گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی، متکلمی قوی، آگاه به حقایق اعتقادی، اخلاقی و عملی دین و سنگردار دین و دیانت و مرزبان مکتب اهل بیت (ع) بود.

آیت الله سید جعفر سیدان گفت: مرحوم آیت‌الله صافی شخصی بود که در دانش و عمل و نشر دین بی نظیر و از شخصیت‌های کاملا کم نظیر بود.

پیکر مرحوم آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی چهاردهم بهمن در قم تشییع شد و سپس برای دفن به کربلا انتقال یافت.

او گفت: آیت الله صافی در طرفداری از مکتب اهل بیت (ع) راسخ بود و نه تنها در همه جا در طرفداری از تشیع کوشا بود که برای دین خدا دغدغه جدی داشت.

این استاد حوزه علمیه مشهد گفت: مرحوم صافی هر جا مسئله‌ای رخ می‌داد و جریانی به کار می‌افتاد که با دین و مکتب و تشیع زاویه داشت در ارتباط با نفی آن جدی و کوشا بود.

او گفت: بعد از فوت آیت الله صافی، مراجع مهم نجف و قم و مقام معظم رهبری و دیگر مسوولان تسلیت گفتند و اعلام عزا و اجتماع عمومی داشتند و همه این‌ها بجا و نشانگر عظمت آن مرحوم بود، اما آنچه مهمتر است برخورد آن مرحوم با گروه‌های انحرافی و بی باکی در مقابله با معاندان بود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار