مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان:

مصرف برق زیاد چاه‌های کشاورزی، شامل یارانه انرژی نمی‌شود

سلیمانی گفت: هزینه برق مصرفی بیش از قدرت مجاز در پروانه بهره برداری چاه‌های کشاورزی، شامل یارانه انرژی نشده و با قیمت تامین برق محاسبه می‌شود.

سلیمانی به هدفمند کردن تعرفه‌های برق به منظور مدیریت مصرف از بهمن امسال پرداخت و گفت: آیین نامه جدید تعرفه برق مشترکان براساس بند «ی» تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، به تصویب هیئت وزیران رسیده و هدفش اصلاح الگوی مصرف پرمصرف ها است و در فرمول جدید، مشترکان خوش مصرف و کم مصرف خانگی مشمول افزایش تعرفه برق نخواهند شد.

او می گوید: هدف این مصوبه، توزیع عادلانه یارانه انرژی برق برای ارائه برق پایدار و مطمئن به کلیه مشترکان است و امید می‌رود که تمام همشهریان با اهتمام و مدیریت این موضوع، مصرف خود را در سقف الگو رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان در خصوص تعرفه مشترکین برق چاه‌های کشاورزی گفت: این مشترکان اگر بیش از قدرت قراردادی مندرج در پروانه بهره برداری خود از انرژی برق استفاده کنند به میزان تجاوز از قدرتی که دارند، مشمول نرخ تامین برق به ازای هر کیلووات ساعت حدود ۳ هزار و ۷۵ ریال می‌شوند. ضمن اینکه به این دسته از مشترکان از طریق پیامک اطلاع رسانی و اخطار لازم انجام و ارسال شده است.

در حال حاضر ۳۰ درصد مشترکان خانگی بیش از الگوی مصرف، مصرف برق دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
برق چاهها را حداقل پنجاه درصد افزایش دهید‌...گندم و جو و لوبیا نسبت به قبل افزایش زیادی داشته و گوشت دام هم صددرصد رشد داشته....برق چاهها را لازم است که افزایش دهید چون زیرزمین را غارت و لااقل برق را افزایش دهید
آخرین اخبار