بیش از سه هزار تن کالای اساسی در طرح ضیافت قزوین توزیع می‌شود

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار تن کالای اساسی با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

مجید رحمانی گفت: در طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان هزار و 500 تن شکر،هزار و 400 تن برنج، ۱۰۰ تن گوشت منجمد سفید و ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد و همچنین ۲۰ تن خرما با نرخ مصوب دولت توزیع می شود .

 علاوه بر این کالا‌ها عرضه تخم مرغ تنظیم بازار نیز پیش بینی شده است.

 بخشی از این کالا‌ها در نمایشگاه طرح ضیافت که از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در راستای توزیع کالا‌های اساسی با نرخ تنظیم بازار برپا می‌شود، عرضه خواهد شد.

از هزار و 500 تن شکر در نظر گرفته شده برای توزیع ۵۰۰ تن سهم خانوار‌ها  است و هزار تن نیز برای مصرف اصناف اختصاص می‌یابد و همچنین ۳۰۰ تن از برنج یاد شده در نمایشگاه عرضه خواهد شد، ۱۰۰ تن برای توزیع به استارت آپ‌ها به منظور فروش اینتنرتی اختصاص می‌یابد و هزار تن نیز سهمیه توزیع شهرستانی در نظر گرفته شده است.

در طول برگزاری این نمایشگاه همچنین حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۵۰ تن نیز گوشت قرمز منجمد توزیع می‌شود.

 در کنار عرضه محصولاتی، چون تخم مرغ و روغن با نرخ مصوب تنظیم بازار، عرضه ۲۰ تن خرما نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار کالا‌های اساسی، پیشگیری از افزایش غیرمنطقی نرخ این گونه محصولات و دسترسی بهتر مردم به مایحتاج عمومی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار