بیش از ۵ میلیارد ریال در اولین جشن گلریزان زندانیان تکاب جمع آوری شد

رییس دادگستری تکاب گفت: پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی از سوی معدن داران و جمعی از خیّران در اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان تکاب جمع آوری شد.

ابراهیم بابامرادی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تکاب گفت: این جشن برای اولین بار به ابتکار دادگستری و دادسرا و با همراهی فرماندار و امام جمعه در تکاب برگزار و با استقبال خوب معدن داران و جمعی از خیّران شهرستان مواجه شد.

بابا مرادی می‌گوید: در این جشن گلریزان بیش از ۵۰ نفر مشارکت کردند که مبالغ جمع آوری شده به حساب ستاد دیه واریز و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های زندانیان تکاب پرداخت خواهدشد.

فرماندار تکاب نیز در این جشن با بیان اینکه برگزاری اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان در تکاب اقدام مبارکی در ماه رمضان است، گفت: با برگزاری این جشن امیدواریم به کمک خیّران و راهنمایی رییس دادگستری و دادستان، شاهد آزادی جمعی از زندانیان تکاب باشیم.

اسماعیل حیدری آزاد با اشاره به اینکه معدن داران و خیّران با دل‌ها و نیت‌های نیک خود ضمن کمک به زندانیان به برکت زندگی خود کمک می‌کنند، می گوید: رسم گلریزان ۲ معنی دارد که یکی براساس آموزه‌های دینی مبنی بر انفاق و بخشش و دیگری مبتنی بر موضوع مرام و معرفت و بزرگ منشی است که اکنون شاهد تحقق آن‌ها در تکاب هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.