برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان فارس + فیلم و پلاتوی خبرنگار

مردم روزه دار و خداجوی استان فارس همزمان با سراسر كشور به خیابان ها آمده‌اند تا بار دیگر حمایت قاطع خود از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجارشان از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد كنند.

روز قدس روز همبستگی و همدلی ملت‌های مسلمان جهان با مردم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار و همچنین نماد مخالفت با ظلم و ستم قدرت‌های جهانی برعلیه ملتی مظلوم و زجرکشیده است که قدس را سرزمین ابا و اجدادی خود می‌دانند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان «روز قدس» نامگذاری شده است، مردم به همراه مسئولان، امامان جمعه و جماعات، احزاب وگروه‌ها، اصناف و جوامع مختلف با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت‌هایی گره کرده ندای مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می‌زنند.

راهپیمایان در استان فارس و شهر شیراز با فریادهای كوبنده مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریكا ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، نفرت و انزجار خود را از استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام  می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال در شیراز از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام حسین (ع) آغاز شده و در مسیر بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره) ادامه می یابد .

سخنران رسمی این مراسم در شیراز، سرتیپ پاسدار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

محل تجمع و قرائت قطعنامه شبستان حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) است.

همچنین اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز پایان بخش راهپیمایی روز قدس خواهد بود.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان فارس + فیلم و پلاتوی خبرنگار
برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان فارس + فیلم و پلاتوی خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از بس جمعیت اومده جای سوزن انداختن نیست
آخرین اخبار