روسیه: شواهدی از آزمایش‌های غیر انسانی آمریکا بر روی بیماران اوکراینی داریم

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شواهدی دارد که نشان دهنده اقدام غیرانسانی پنتاگون در یک بیمارستان اوکراینی است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شواهدی دارد که نشان می‌دهد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اقدام به انجام آزمایش‌هایی بر روی شهروندان اوکراینی در یک بیمارستان روان پزشکی در نزدیکی خارکیف کرده است.

ایگور کیریلوف، فرمانده ناوگان حفاظت در برابر تشعشعات، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه امروز (چهارشنبه) گفت: ما شواهد تازه‌ای را به دست آورده ایم که جزئیات تجارب غیربشری را که پنتاگون بر شهروندان اوکراینی در بیمارستان روانپرشکی شماره یک در منطقه خارکیف به انجام رسانده را فاش می‌کند.

او در ادامه گفت: گروه اصلی شرکت کننده در این آزمایش، شامل بیماران مردی بوده است که سنی مابین ۴۰ تا ۶۰ سال را داشتند و از خستگی فیزیکی شدید رنج می‌بردند.

وی همچنین گفت: آمریکا اعلام کرده است در تلاش است تا مشارکت کارشناسانش را در آزمایش‌های بیولوژیکی بر روی بیماران روانی پنهان کند.

این مقام روسیه در ادامه افزود: برای پنهان کردن نقش آمریکا، متخصصانی که این آزمایش‌ها را انجام داده اند، از طریق کشور ثالثی وارد [اوکراین]شده بودند. در ژانویه ۲۰۲۲، اتباع خارجی که این آزمایش‌ها را انجام می‌دادند، به سرعت تخلیه شدند و تجهیزات و دارو‌ها به مناطق غربی اوکراین منتقل شدند.

این مقام روسی پیشتر نیز گفته بود عوامل بیولوژیکی بالقوه خطرناک روی بیماران در بیمارستان روان پرشکی شماره ۳ در خارکیف اوکراین آزمایش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار