بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از مراحل ساخت محور روتک شهرستان خاش

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از محور در دست ساخت روتک خاش در جریان آخرین مراحل ساخت ۲۵ کیلومتر از این محور قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید با اعلام این مطلب که ساخت این محور برای شهرستان خاش و مرکز استان بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: طول کلی این محور ۱۲۰کیلومتر است که تاکنون ۱۱کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱۴کیلومتر دیگر آن نیز در مسیر ساخت و پیمان قرار دارد.

عطاء اله اکبری گفت:  این محور که از خاش تا مرز پاکستان امتداد دارد را یکی از سخت‌ترین محور‌های در حال ساخت سیستان و بلوچستان برشمرد و بر عزم این اداره کل بر اتمام این پروژه در صورت تامین مناسب منابع مالی تاکید کرد.

او گفت:  اتمام این پروژه مهم راه سازی دیگر کشاورزان منطقه نیاز نیست برای عزیمت به مرز پاکستان برای صادرات محصولات خود مسیر ۳۵۰ کیلومتری سراوان_ جالق_ روتک را طی کنند و طول این مسیر برای رفاه حال آنان به ۱۲۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

او گفت: برای اتمام این پروژه به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: حرکت هم افزا و تلاش همکاران ما در این اداره کل به منظور تردد روان و ایمن کاربران جاده‌ای تسریع در توسعه زیرساخت‌های حوزه راههاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.