معاون استاندار آذربایجان غربی:

تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در آذربایجان غربی پیش بینی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های متولی باید پاسخگوی مردم در حوزه ترافیک شهری باشند.

یاسر رهبردین امروز ۲۵ خرداد در جلسه شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه طرح‌های ترافیکی نباید موجبات نارضایتی مردم را فراهم سازد، گفت: وعده‌هایی که در حوزه‌های مختلف بخصوص مدیریت ترافیک شهری به مردم داده می‌شود، باید در زمان مقرر عملی شود.

به گفته او، اطلاع رسانی محیطی در حوزه مدیریت ترافیک شهری را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی در اجرای طرح‌های ترافیکی و آگاه سازی جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و دستگاه‌های متولی توجه جدی به این مقوله داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه در برنامه ریزی ها، کاهش تصادفات در اولویت باشد، گفت: دستگاه‌های متولی تمامی تدابیر لازم برای کاهش تصادفات داخل شهری و بین شهری و جاده‌ای را پیش بینی کنند.

رهبردین استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته در حوزه مدیریت ترافیک شهری و جاده‌ای را نیز ضروری دانسته و گفت: تعامل و هم افزایی دستگاه‌های متولی در حوزه ترافیک شهری و کنترل تصادفات جاده‌ای باید بیش از پیش باشد.

او با اشاره به احتمال افزایش مسافرت به آذربایجان غربی در تابستان پیش رو با توجه به کاهش بیماری کرونا، می گوید: اقدامات لازم برای تسهیل مسافرت به استان در تابستان و همچنین کنترل ترافیک شهری در طول سال و بخصوص در فصل پاییز انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.