قدردانی از کم مصرف‌ها توسط آبفای شیراز

هم‌زمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، باهدف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه آب از مشترکین کم مصرف آبفا تجلیل شد.

یکی از راه‌های تشویق شهروندان به مصرف صحیح آب، معرفی مشترکانی است که با پیروی از الگو‌های صحیح مصرف توانسته‌اند به‌خوبی مصرف آب خود را مدیریت کنند.

هم‌زمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، روابط عمومی و آموزش همگانی با همکاری معاونت خدمات مشترکان و درآمد آبفا شیراز در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، با برگزاری جلسه‌ای از مشترکین کم مصرف به پاس رعایت فرهنگ صحیح مصرف آب به‌عنوان سرمایه‌ای ملی، قدردانی کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز در این مراسم با سپاسگزاری از مشترکانی که با صرفه‌جویی در مصرف آب یاریگر شرکت آب و فاضلاب شیراز بودند گفت: در سال‌های اخیر ازیک طرف خشکسالی کم بارش و از طرف دیگر افزایش دما و تبخیر، ما را با بحران مواجه کرده لذا نیازمندیم بهینه مصرف کنیم.

ساسان سلیمانی گفت: در شیراز نزدیک به حدود ۴۰۰ هزار مشترک خوش مصرف داریم به عبارتی ۶۵ درصد مشترکین، الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: الگوی مصرف آب به ازای هر اشتراک ۱۵ مترمکعب در ماه تعریف‌شده که اگر کمتر مصرف شود جز مشترکین کم مصرف قرار خواهند گرفت.

سلیمانی گفت: امیدواریم مدیریت بهینه مصرف آب به‌عنوان یک فرهنگ در میان مابقی مشترکان نهادینه شود تا بتوانیم این سرمایه بی مانند را که به عنوان امانت در دست ما سپرده‌شده به‌خوبی به آیندگان خود منتقل کنیم.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای شیراز گفت: این رعایت مصرف بهینه آب نه تنها به فصول گرم و تابستان، بلکه باید در طول سال رعایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار