برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته در مشهد

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق (قدرت، الکترونیک)، تجهیزات و صنایع وابسته از امروز در مشهد خبر‌داد.

علی جلوه گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزار کننده این نمایشگاه شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی بوده و این نمایشگاه در سالن فردوسی با مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت برق برگزار می‌شود.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت حضور خواهند داشت که از این تعداد ۶۵ شرکت از خراسان رضوی و ۳۵شرکت مربوط به خارج از استان هستند.

جلوه گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه برق قدرت، برق الکترونیک، برق صنعتی و تجهیزات و صنایع وابسته فعالیت می‌کنند.

او گفت:در این نمایشگاه رویداد نیاز‌های فناورانه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت آب، برق و انرژی ویژه استان‌های شرقی و شمال شرق کشور توسط پژوهشگاه نیرو، گردهمایی بزرگ فعالین صنعت برق کشور به میزبانی سندیکای صنعت برق شعبه خراسان با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان و با محوریت بررسی چالش‌های صنعت برق و دوره‌های آموزشی مربوطه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار