نمایش اقتدار بسیجیان استان آذربایجان‌غربی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: رزمایش الی بیت المقدس طی ۲ روز متوالی توسط سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار و توان رزمی بسیجیان به نمایش گذاشته شد.

قهرمان عیوضلو امروز با حضور در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بیت المقدس گفت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۱۲ با شعار «بسیج پاره تن مردم» از (۱۶ تیر) به مدت ۲ روز با حضور قشر‌های مختلف بسیج در قالب گردان‌های بیت‌المقدس بسیج ویژه برادران و گردان‌های کوثر ویژه بسیجیان خواهر در سراسر استان برگزار شد.

او با بیان اینکه رمز این رزمایش یا علی ابن ابیطالب (ع) است گفت: مردمی کردن دفاع، ارتقای توان رزمی بسیجیان، ایجاد توانمندی در فرماندهان و ارکان و مقابله با بحران‌های احتمالی از اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه می گوید: همچنین این رزمایش با هدف حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی امنیتی، امدادی آمادگی تمام قشر‌های جامعه به خصوص بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

او گفت: برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس اقتدار و حضور همیشگی بسیجیان در صحنه را نشان می‌دهد و پیام‌های متعددی به جهان استکبار دارد.

عیوضلو گفت: اقتدار و حضور همیشگی بسیجیان در تمام میدان‌هایی که نظام اسلامی به آن نیاز دارد، امروز قدرتی بازدارنده ایجاد کرده است و دشمن از همین حضور می‌ترسد.

عیوضلو با اشاره به اینکه بسیج از بطن مردم است، گفت: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.