در نشست جده مطرح شد

ولیعهد سعودی: از ایران می‌خواهیم با کشور‌های منطقه همکاری کند/ لفاظی‌های تکراری بایدن علیه ایران

سران کشور‌های عربستان، آمریکا، اردن، مصر، امارات، کویت، عمان و بحرین و عراق ضمن گردهمایی در جده در خصوص مسائل مختلف سخنرانی کردند.

محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در نشست جده با حضور سران کشورهای آمریکا، اردن، مصر، امارات، کویت، عمان و بحرین و عراق اظهار داشت که جلسه امروز در حالی برگزار می‌شود که منطقه و جهان با چالش‌های بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. چالش‌های عمده‌ای که جهان اخیراً با آن مواجه شده است، نیازمند تلاش‌های بین المللی بیشتری است.

ولیعهد عربستان با اشاره به بحران انرژی در جهان و اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، گفت که اتخاذ سیاست‌های غیرواقعی با حذف منابع اصلی انرژی منجر به تورم بی‌سابقه می‌شود.

او در ادامه با نادیده گرفتن کارشکنی غربی‌ها و اروپا در مذاکرت توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد: «از ایران می‌خواهیم با کشور‌های منطقه همکاری کند و اصول مشروعیت بین‌المللی را رعایت کند. ما از همه تلاش‌هایی که با هدف راه‌حل سیاسی یمن برای بحران در آنجا انجام می‌شود، حمایت می‌کنیم.»

لفاظی‌های تکراری بایدن علیه ایران این بار در عربستان

در ادامه جو بایدن، با اتهامات بی اساس خود مدعی شد: «ایران، عامل بی ثباتی در خاورمیانه است. مصمم هستیم منابع تروریسم را از بین ببریم. ما چشم انداز روشنی از آنچه باید در خاورمیانه انجام دهیم داریم. می‌خواهیم با تقویت ائتلاف برای حل همه مشکلات از شرکای خود حمایت کنیم»

وی در ادامه لفاظی‌ها و یاوه گویی‌های خود گفت: «ما به تلاش‌های دیپلماتیک خود برای فشار بر برنامه هسته‌ای ایران ادامه می‌دهیم و مراقب هستیم تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند. به هیچ نیروی خارجی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشتی‌رانی در راه‌های آبی از جمله تنگه باب المندب و تنگه هرمز را به خطر بیاندازد.»

نشست جده

پادشاه اردن خواستار تشکیل کشور فلسطین شد

ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن نیز در این نشست اظهار داشت دیدار امروز در زمانی که منطقه و جهان شاهد پیامد‌های بحران کرونا و پیامد‌های بحران اوکراین است، برگزار می‌شود.

پادشاه اردن با اشاره به مسئله فلسطین، اعلام کرد: «همکاری‌های اقتصادی نیز باید شامل تشکیلات خودگردان فلسطین نیز باشد. بدون راه حلی برای مسئله فلسطین و ایجاد کشور در مرز‌های ۱۹۶۷، هیچ امنیت و ثباتی در منطقه وجود ندارد.»

امیر قطر:اسرائیل باید نقض قوانین بین المللی را متوقف کند

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر نیز در سخنرانی خود تاکید کرد که در پرتو درگیری‌ها و تنش، هیچ امنیت و ثباتی در منطقه وجود ندارد. استناد به قوانین بین المللی و منشور ملل متحد مردم را از فجایع بسیاری نجات می‌دهد. بحران‌ها و جنگ‌ها در هر منطقه ای، تمام جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جنگ در اوکراین باعث تشدید بحران اقتصادی شد و می‌تواند منجر به فجایع انسانی نیز شود.

او همچنین اظهار داشت که قطر از هیچ تلاشی برای همکاری با شرکای خود در منطقه و جهان برای تضمین جریان مستمر منابع انرژی دریغ نخواهد کرد و بر اهمیت روابط خلیج فارس و آمریکا و لزوم حفظ و تعمیق آن‌ها تاکید می‌کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه نقش محوری آمریکا در منطقه و جهان مخفی است، گفت که  دستیابی به ثبات در منطقه خلیج فارس نه تنها برای منطقه، بلکه برای کل جامعه جهانی ضروری است. از طرفی دیگر نیز قطر موضع قاطع خود را برای در امان نگه داشتن منطقه خلیج فارس و به طور کلی خاورمیانه از خطرات تسلیحات هسته‌ای اعلام کرد.

تمیم بن حمد آل ثانی در انتها اظهار داشت: «ما بر حق کشور‌های منطقه برای استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح آمیز مطابق با قوانین بین المللی تاکید می‌کنیم و بر لزوم حل و فصل اختلافات در منطقه از طریق گفتگو بر اساس احترام به حاکمیت کشور‌ها و عدم مداخله در امور داخلی آن‌ها تاکیدداریم.»

او همچنین با اشاره به مسئله فلسطین تصریح کرد که  فلسطین یکی از مهمترین منابع تنش و بی ثباتی در منطقه باقی خواهد ماند مگر اینکه اسرائیل نقض قوانین بین المللی را متوقف کند.

مصطفی الکاظمی:بحران منطقه نیازمند همکاری همه جانبه است

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، نسبت به تحکیم همکاری‌ها پس از نشست جده، در منطقه  ابراز امیداوری کرد و گفت: «بحران‌های منطقه نیازمند همکاری همه کشور‌ها است. ما به دنبال تقویت گفتگو در منطقه به گونه‌ای هستیم که منافع همه مردم را تامین کند.»

او در انتها اظهار داشت که باید راه حلی جامع برای مسئله فلسطین پیدا شود به گونه‌ای که جلوی حملات به مردم فلسطین گرفته شود.

ولیعهد کویت: ایران با آژانس همکاری کند

مشعل الأحمد، ولیعهد کویت نیز بدون اشاره به تعهد ایران در توافق هسته ای، از تهران خواست با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کند.

حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین نیز در اظهارات خود گفت که منطقه خاورمیانه از چالش‌هایی رنج می‌برد و مایل است آن را عاری از سلاح‌های کشتار جمعی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
عربستان نفت خودشو با ۱۱۰ دلار صادر میکنه
ولی واسه مصرف داخلش از روسیه و ونزوئلا نفت ۴۰ دلاری قسطی با تخفیف میخره
اونوقت بما میگن عاقل و به اون میگن گاو شیرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۱
شما اینو از کجا فهمیدی ؟
پروفسور اقتصاد
بعد نفت روسیه الان حدود ۹۰ دلاره چجوری میخره ۴۰ دلار ؟
کدام احمقی نفت ۹۰دلاری می فروشد ۴۰دلار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
ای کاش قانونی وضع میشد که عربستان رو ملزم میکرد که هر چی توی این ۱۴۰۰ سال بزور به کشورهای همسایه داده پس میگرفت
اونوقت بدون اینکه بخواهیم جزء ده کشور اول مرفه و پیشرفته جهان میشدیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خوشم میاد امریکا حساب کار دستش امده با این گرهمایی با جوجه کفتارها هم نشین شده که شیر خاور میانرو از پا بندازه امریکا با این کارهاش نشان میده که در برابر ایران حقیر شده و از کفتارها استفاده میکنه ولی امریکا بدونه ایران سرزمین ریش دار هستش و در برابر ایران ناتوانید همتون با هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خاک توسر همه این زبون نفهم های بی لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آخه گاو هم مگه میفهمه فقط باید آهنگ مورد نظرش رو کوک کنی و بدوشیش و دیگر هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
عربستان یک کشور اشغالگر است .تا از یمن خارج نشود نمی تواند برای دیگران نسخه بپیچد.دستگاه دیپلماسی کشور باید به صراحت این را به طرف مقابل گوشزد کند.
Netherlands
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
ولیعهد سقوطی خودت همسایه هات رو به بمب نبند..نگران همکاری ما با همسایه هامون نباش.لاقل ما همسایمون رو به بمب و موشک نبستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پس عراق چیه در ضمن فیلتر شکنتم خاموش کن جرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خلط مبحث نکنید . این شمایید که باید همکاری کنید . و این اجازه را ارباب به شما نمیدهد .. .ایران با هیچ کشوری که بیگناهان را به خاک و خون میکشد .همراه نیست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
نه نگفت از ایران میخوام با کشورهای منطقه همکاری کنه گفت به ایران تذکر میدم در کارهای کشورهای منطقه دخالت نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
همه اینهایی که الان باصطلاح دارند
عرض اندام می کنند باهم دست به یکی
کردند و سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی
و شهید ابومهدی المهندس را به شهادت
رساندند که تو منطقه خلیج فارس نفوذ
کنند و منطقه را به آشوب بکشند .
قطعا آنان نمی دانند که ایران پر از
سردارها و سلیمانیها ست و اگر احساس خطر کنند دشمنان ایران اسلامی را
ادب و سر جای خودشان می نشانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
باسلام خود مردکه بایدن می ترسد که تنگه هرمز وباب المندق اشب بشود من خیلی جلوترها گفتم دیگی که برای ما نمی جوشد می خواهم سر سگ دران بجوشد کشورهای عربی اسراییل امریکا باید بدانند که ایران وایرانی شیعه مولا علی ع است واراده کند این دو تنگه که هیچ تمام دریا وخشکی ها برای دشمنان شیعه ناامن می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
جمع چندتاصفر
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
ما از اون گنده لات(آمریکا)نترسیدیم وتودهنیش زدیم حالا از این بچه لاتهای حقیر بترسیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
پهپاد گلوبال هاک، عین الاسد، دستگیری سربازان آمریکایی و انگلیسی و ...،گنده های دنیا جرئت درگیر شدن و تعیین تکلیف برای ایران رو نداشتن چه برسه به کشورک های میکروسکوپی اطراف خلیج فارس، کشور های عربی دارن گنده تر از دهنشون حرف میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
(ولیعهد سعودی: از ایران می‌خواهیم با کشور‌های منطقه همکاری کند/)
چهل و پنج ساله ایران دست دوستی و برادری برای کشورهای مسلمان و همسایه های خود دراز کرده این تازه به دوران رسیده انگار اخبار و کلام مسئولین ایرانی را نشنیده تا بحال مثل مقامات آمریکایی که دائم ایران را به ساخت سلاح های هسته ای محکوم می‌کنند همشان نادان هستند و با ایران عزیز بیخودی دشمنی کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
سفارت عربستان پس کی بهش حمله کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ تير ۱۴۰۱
۱۷:۱۷
سال ۶۷ چرا حاجی ایرانی به گلوله بسته شدن ؟
چرا سال ۹۴ منا چند نفر از حاجی ها که شخصیت مهم بودن کشته شدن ؟
چرا عربستان از داعش حمایت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا.مرگ بر آل سعود.مرگ بر منافقین و کفار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
کدوم گاو شیرده تاریخ اعتبار ویزای آمریکا برای شهروند سعودی ۵ سال بوده که در این سفر ۱۰ سال شده ایناشم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بایدن رئیس جمهور کشوری است که ماهیت استعماری و سلطه طلبانه و تروریستی او برای همه جهان کاملا روشن است اما این حاکمان عرب جرات دارند از آمریکا سوال کنند که اگر برجام خوب است چرا رئیس جمهور وقت آمریکا (ترامپ دیوانه) آن را پاره کرد و زد زیر همه تعهدات خودش و اگر بد است چرا دنبال احیای آن هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
خدایا خدایا خدایا خیلی دلهامون تنگه
برای مهدی فاطمه (س )
جان ما بر لب رسید و مهدی تو نیامد.
تا ملتها خوابند استعمار گران در
نمی مانند.
قلدر از آن سر دنیا برای دخالت
تو منطقه آمده آنوقت با گستاخی
تمام به ایران می گوید تو ، تو منطقه دخالت نکن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
کویت پایش را به اندازه گلیمت دراز کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
مرگ بر دشمنان ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اگر ایران در این چهار دهه تلاش کرده بود تا روابط دوستانه ای با کشورهای منطقه برقرار کند الان کشورهای عرب منطقه تمایل به امریکا و اسراییل نداشتند و این قدر ایران تنها در منطقه و دنیا نبود. زبان تند جواب تند خواهد داشت هرچه بر حق باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
کل سران و کشور های عربی همشون کمتر از بک هفته به دست ایران می افتن . ایران خیلی کشور مهربونبه که کاری باهاتون نداره ولی یه شیر صبرش بالاش اینقدر میزاره تعمش بالا پایین ببپره تا خسته بشه اونوقت کارشو یکسره میکنه همین بلا داره سره اسرائیل میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
از ولیعهد سعودی میخواهیم به جنگ یمن پایان دهد و دست از تروریست پروری و پایگاه و زادگاه تروریست شدن بردارد و گر نه باید از طریق دریا شنا کند!!!!
دیوانه و تروریست و آدمکش برای ما نظر میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بنام خدا
ایران بیدی نیست که از این بادها بلرزد
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۱
ایران عزیز ما اگر بخواهد تنگه هرمز را ببندد هیچ کشوری جلو دارش نخواهد بود پس همه عاقل باشید و همه تحریمها را با پرداخت غرامت و خسارت ، بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۵۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
مثلث شوم و جبهه غربی و عربی و عبری کثیف و مزدور
Iran (Islamic Republic of)
امیر سامان
۱۸:۵۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
این کشورهای کوچک و ریز و بی نام و نشان در جهان و این تازه به دوران رسیده ها مجبورند برای خودنمایی و بزرگ شدن در جهان نامی از بزرگانی همچون ایران را بر زبان بیاورند ، این همپیاله شدن با دشمنان ایران به ضررشان است
Sweden
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
گسترش دیپلماتیک فعال تجاری سیاسی دوستانه و احترام امیز ایران با همه کشورهای همسایه و منطقه از ارکان اساسی و موثر در راستای خنثی سازی اقدامات امریکا نتانیاهو و نوکران منا فق شان درجهت انزوای ساسی اقتصادی ایران است. اسرائیل با نزدیکی به این کشورها سعی در فروپاشی و گسیختگی همکاری های فعال و موثر ایران با کشورهای همسایه اش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم خیلی گیج تشریف داری
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۴۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
ولیعهد عربستان غلط کرده که برای ایران تصمیم بگیره ولیعهد عربستان در حد و اندازه ایی نیست که بخواهد برای ایران حرف بزند و تصمیم بگیرد .
اصل این نشست و نشست‌ها ضد ایران و ایرانی است و هدفی جز تحریم و تهدید ایران نبود و نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
عراق برای چی در این نشست شرکت کرده؟!مگه ما عراق رو از داعش نجات ندادیم؟قاتلان حسین چرا نمک میخورند و نمکدان میشکنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
عراق بخاطر منافع ملیش حاضر شده تنها کشوری که منافع ملی را فدای شعار میکنه ما هستیم التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۵ تير ۱۴۰۱
برای این شرکت کرده که مسئولانشان نمیخواهند ملتشان گرسنه شوند و مستاجرانشان بی سرپناه شوند و جوانانشان در ارزوی ازدواج بمانند و به هزار فساد کشیده شوند و معتاد و کارتن خواب شوند
فکر نمیکنم بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۲۳:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اهل کوفه هستند دیگه کسی که از امام معصوم دعوت کرد وبه روش تیغ کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
نباید شرکت میکرد. به احتمال زیاد از افرادی باشن که به غرب امید دل بستن.
در کل نباید شرکت میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
ترامپ نجاتشون داد بهت دروغ گفتن ساده لوح نبلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۱
چون الکاظمی غربگرا است
الکاظمی فکر می کند حافظ اسد سیاستمدار یا اردوغان منافق است که بتواند از هر دوطرف بخورد
بعد عزیزانی که گفتند بخاطر اقتصاد ....
یک سوال چرا از زمان حمله آمریکابه عراق وضیعت عراق بهتر نشده که بدتر شد که آمار های جهانی این مورد را بیان می کنند
نه خیر مرود این است که عراق دچار سیاست مداران غربگرا شده است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۰ ۲۵ تير ۱۴۰۱
الآنه که قیمت کاه برای گاوداری ها بخصوص گاوداری شیری بره بالا.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۲۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
هشت سال است ال سعود خبیث یمن را به خاک و خون کشیده اند و با تدارک داعش منطقه را به آشوب کشانده اند. در همه جنایات عامل اصلی بوده و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۱
چه جالب. همه بدعهدی ها از طرف دشمنان ما است و اون وقت همونها می گویند ایران چنین کند و چنان کند
واقعاً جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اصلا بیخود میکنند دشمنان و بدخواهان ایران با هم نشست و برخاست کنند و و خود ببرند و بدوزند و تصمیم بگیرند.
ایران کشوری کوچک و پست و پا بسته نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
ایران دست و پا بسته نیست همه اینها دیر یا زود به ایران عزیز التماس خواهند حرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
باکی نیست ما یه کشور دارای تمدن بوده، هستیم و خواهیم بود انشاالله حالا چندتا کشور و کشورک تازه به دوران رسیده ژست بگیرند و زیاده سخن بگن!! البته لازم دارند بیچاره ها برای اظهار وجود یه چنین نمایش هایی رو داشته باشند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
حالا یه عده میان میگن عربها، مرگ بر این و اون، اسرائیل، آمریکا وووووو
همون جوری که ما به کشور های عربی میگیم که ایران همسایه ی همیشگی شماست و از اسرائیل و امریکا فاصله بگیرید. ما هم باید بفهمیم که کشورهای عربی همسایه های همیشگی ما هستند. این ما هستیم که سیاست نداشنیم و باعث شدیم بجاي اسرائیل الان ایران شده دشمن شماره یک کشورهای اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اراجیف نگو و هر چه ایران اینترنشنال استفراغ میکنه را تو نخور و نشخوار بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
خخخخخخ
خاک تو مخت با استدلالت
سیاست اینها در پاچه خواری و دشمنی با ایران و ایرانیان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
عوض شدن جای ظالم و مظلوم!!! آخی!!! کی باید مدعی و کی باید پاسخگو باشه؟!!! دنیا رو تبدیل به جنگل «بل هم اضل» ها کردند و برای هم خوش رقصی میکنند یه عده شامل پیر و خرفت و مست باده قدرت و ترسوی بزدل و بیچاره آویزونی که برای نشون دادن خودش، همراه شدند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
سلام ،

بلی ، واقعا همین طور است ،


جمال خاشقچی.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۷:۴۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
سلاخی کشتار دستجمعی. استخوانهای جمال خاشقجی را از بحرین و عربستان بگیرید. امریکا بگیر. رافائل گروسی بگیر. بایدن تحویل بگیر. دولت پادشاهی سوئد تحویل بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
مگه کشور فلسطین وجود نداشت که باید تاسیس بشه؟!!!! دروغ به این گنده گی تو روز روشن!!!! خاک بر سر اعراب جیره خور و ترسویی چون شما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
یک جمله از پادوی آمریکا در منطقه! ...تروریست های ملعون بهم رسیدند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
هیچ کشوری با ما نیست
همه علیه ما سخنرانی کردند.
البته این مختص این اجلاس نیست بلکه هر جا سخنی از ایران به میان میاد همراه اون از کلماتی مثل نا امنی، تروریست، بمب اتمی و... استفاده میشه
من نمیگم اونا راست میگن بلکه من میگم ما اجازه دادیم دروغ های اونها راست جلوه بده. بی برنامگی و منفعل بودن نتیجه اش میشه این.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ تير ۱۴۰۱
کافر همه را به کیش خود پندارد
نا امنی و تروریست و بمب اتم که معلومه متعلق به کی هست تاریخ کثیف آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
ودرکشورهای همسایه دخالت نکند وامنیت منطقه رابه هم نزند!؟! ( جرادرتیتر نبود ودزدیده شد این متن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
آمریکا در نشست کشورهای عربی چه میکند؟
توجهی ندارد مگر اینکه بگوئیم پدر خوانده مختلفشان است.
و آمده تا گاوهایش را بدوشد٪
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بايدن می خوای همون بلايي که سر ترامپ آوردیم هم سر تو بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
نموووووخاااااااام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
گاوان شیر ده را چه به شیران منطقه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۲۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بایدن به این گاوان شیرده وعده و وعید داده
آخرین اخبار