حماس خواستار تحقیق فوری درباره تیراندازی به یکی از رهبران خود شد + فیلم و تصاویر

جنبش حماس خواستار تحقیق درباره تیراندازی افراد مسلح به معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین و از رهبران فعلی این جنش و زخمی شدن او شد.

خبرگزاری‌های فلسطینی گزارش دادند که «ناصرالدین الشاعر» معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین جمعه شب بر اثر تیراندازی افراد مسلح در «کفر قلیل» در جنوب نابلس از ناحیه پا زخمی شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار تحقیق فوری در مورد ترور نافرجام الشاعر از رهبران این جنبش شد.

تیراندازی به «ناصرالدین الشاعر» یکی از دانشگاهیان دانشگاه ملی نجاح، معاون سابق نخست‌وزیر و وزیر سابق، واکنش‌های فلسطینی‌ها را برانگیخت. «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین این حادثه را محکوم کرد و گفت: «ما اجازه چنین اقدامات غیرقابل قبولی را نخواهیم داد.»

سوء قصد به ناصرالدین الشاعر، معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین  01

سوء قصد به ناصرالدین الشاعر، معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین  02

خانواده دکتر ناصرالدین الشاعر: «پیام ما وحدت ملی است که "دکتر ناصر" هزینه آن را می‌پردازد و از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که جنایتکاران را به سرعت و طبق قوانین بازخواست کند تا کشور به یک کشور تبدیل نشود. نه جنگل!»

تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه جمعه رسماً اعلام کرد که محمود عباس دستور تحقیقات فوری در مورد این حادثه را داده است و اشاره کرد که برای اطمینان از سلامتی دکتر الشاعر با او تماس گرفته است.

شورای وزیران فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای «حمله آشکار افراد ناشناس به معاون نخست‌وزیر، وزیر سابق آموزش و پرورش، استاد دانشگاه ملی نجاح، دکتر ناصرالدین الشاعر که منجر به شلیک گلوله به پا‌های او شد را محکوم کرد.»

سوء قصد به ناصرالدین الشاعر، معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین 03

عصر جمعه مردان مسلح با حداقل ۶ گلوله، «ناصرالدین الشاعر» استاد دانشگاه ملی نجاح فلسطین را در روستای «کفرقلیل» در جنوب شرق نابلس مجروح کردند.

وی پس از اصابت گلوله از ناحیه ران و بالای زانو برای مداوا به بیمارستان «رافضیه» و سپس به بیمارستان دانشگاهی نجاح منتقل شد. او که دچار شکستگی استخوان شده بود تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. منابع پزشکی وضعیت وی را پایدار اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار