مدیر کل صمت جنوب کرمان گفت: ۹۰ درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان اجرایی شده است.

مسلم مروجی فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان گفت: هدف از تشکیل این کارگروه، حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی و کمک به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی است.

او می‌گوید: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع پیش روی آنان از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است رونق تولید و اشتغال زایی جز برنامه‌های اولویت دار این کارگروه بشمار می‌رود.

به گفته مروجی فرد: در یک سال اخیر دولت سیزدهم ۱۰ جلسه اصلی و ۱۰ جلسه ذیل گروه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان تشکیل شده است.

مروجی فرد گفت: حاصل فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان طی یک سال دولت مردمی آیت الله رئیسی ۴۶ مصوبه می‌باشد که حدود ۹۰ درصد از مصوبات انجام و ده درصد از مصوبات نیز در دست اقدام هست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در رابطه با تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات واحد‌های تولیدی، به ۱۰ طرح تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.