هیچ مشکل ارتباطی در مرز تمرچین برای زوار اربعین وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: هیچ مشکل ارتباطی در پیرانشهر و مرز تمرچین برای زوار اربعین وجود ندارد و همه زیرساخت‌های این حوزه بخوبی تامین شده است.

قاسم جلیلی نژاد افزود: با اقدامات انجام شده، چهار سایت جدید ایرانسل در پیرانشهر، مسیر پیرانشهر تا تمرچین و مرز تمرچین وارد مدار بهره برداری شد تا خدمت رسانی در این منطقه بیش از پیش بهتر شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک سایت پیشین ایرانسل هم در منطقه تقویت ظرفیت شد تا مشکلی در خدمت رسانی حوزه تلفن همراه و اینترنت نداشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی درخصوص حوزه همراه اول نیز گفت: این اپراتور هم سه سایت سیار در مسیر راه اندازی کرده و ۲ سایت مستقر را هم تقویت کرده است.

جلیلی نژاد ادامه داد: البته ما به دنبال سایت‌های ثابت ارتباطی در مرز تمرچین هستیم تا به صورت مستمر و در طول سال مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های کامل در حوزه‌های مختلف مربوط به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرز تمرچین یادآور شد: هیچ مشکلی تاکنون وجود نداشته و در صورت بروز نیز، تیم‌های فعال در مرز، مشکلات را به سرعت رفع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.