دستگیری ماموران قلابی در غرب تهران

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ماموران قلابی در شهرک گلستان حین ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا محمدی اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندان به کلانتری شهرک گلستان مبنی بر اخاذی توسط ۲ نفر با عنوان مامور در یکی از پارک‌های شهرک گلستان رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آنان را شناسایی کردند، افزود: تیم مجربی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در حال گشت زنی هر ۲ متهم با همان مشخصات اعلامی را در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی داخل پارک مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران قلابی دستگیر شدند و در بررسی اولیه از متهمان کارت شناسایی جعلی و تجهیزات پلیسی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۴ و ۲۷ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و اخاذی از شهروندان در پوشش ماموران پلیس در شهرک گلستان معترف که تا کنون ۶ نفر از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کرده اند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان گفت: پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار