رونمایی از ۵۳ دستگاه میدل‌باس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از ۵۳ دستگاه میدل‌باس‌ در اصفهان رونمایی می‌شود.

حسین حق‌شناس گفت:میدل‌باس‌ها (اتوبوس‌های کوچک) از نظر ظاهری شبیه اتوبوس معمولی شهری است، اما از نظر ابعاد، کوچک‌تر و دارای قدرت مانور بیشتر است.

او افزود: طول این خودرو‌ها ۸.۵ متر و از نظر کیفیت امکانات، همانند اتوبوس‌های شهری و ظرفیت مسافران آن ۲۶ نفر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به برنامه خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس (اتوبوس کوچک) تا پایان امسال تصریح کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده ۵۳ دستگاه از این خودرو‌ها تا اواخر شهریورماه ۱۴۰۱ تحویل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر می‌شود و مابقی تا پایان امسال  به ناوگان اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.

او گفت: میدل‌باس‌ها (اتوبوس‌های کوچک) علاوه بر تردد آسان در گذر‌های شهری که برای دور زدن، فضای کمی دارند، گزینه مناسبی برای سرویس‌دهی به دانش آموزان است و با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه و همچنین استقبال دانش‌آموزان، تعدادی از آن‌ها به سرویس مدارس تعلق خواهد گرفت.

حق‌شناس با اشاره به هزینه حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریالی برای خرید ۵۳ میدل‌باس (اتوبوس کوچک)، خاطرنشان کرد: از ۵۳ دستگاه از این خودرو‌ها روز چهارشنبه سی‌ام شهریورماه همزمان با بازگشایی مدارس رونمایی می‌شود.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.