توسعه دولت الکترونیک از برنامه‌های ویژه سازمان ثبت احوال است

معاون برنامه ریزی ثبت احوال کشور گفت: عدالت محوری، بهبود فرایندها، توسعه دولت الکترونیک و تکریم‌ ارباب رجوع از جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های این سازمان برخوردار است و باید در همه حوزه‌ها، به سمت ارتقای شاخص در این بخش‌ها حرکت کنیم.

معاون برنامه ریزی ثبت احوال کشور روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی افزود: این نهاد، از ارکان نظام مدیریتی کشور به شمار می رود که در راستای ارائه خدمات بهتر، باید در استان‌های مختلف، با مسوولان استانی و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان تعامل و همکاری لازم صورت گیرد.

سیدعلی نصرالله اظهار کرد: اطلاع رسانی بهتر و سریع‌تر در خصوص ارائه خدمات به مردم از جمله دیگر مواردی است که باید بیش از پیش رعایت شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: ثبت وقایع چهارگانه از پایه‌های برنامه‌ریزی‌ها در همه بخش‌های کشور است و باید با این نگاه ویژه به ثبت احوال نگریست.

طاهر بخشایی اضافه کرد: موضوع جوانی جمعیت و جلوگیری از سالمندی جامعه در سال‌های آینده از مهمترین تاکیدات مقام معظم‌ رهبری است که آمار ارائه شده از سوی ثبت احوال می‌تواند در برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف بسیار موثر باشد.

«سعید احمدی» با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان آذربایجان غربی معرفی و منصوب شد.

در این آیین، از محرم اکبرپور، مدیرکل سابق و بازنشسته ثبت احوال آذربایجان غربی نیز قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.