فرمانده نیروی زمینی:

ارتش برای پاسخ به هر تهدیدی در آمادگی کامل است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ ۲۷۷ شهید تولایی شهرستان قوچان گفت: نیروی زمینی، مسئولیت حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور را بر عهده داشته و برای انجام آن آمادگی کامل دارد.

او با بیان این که نیروی زمینی در پایه‌های آمادگی رزمی به مرز خودکفایی رسیده است افزود: امروز در تولید انواع تسلیحات و ۲۳ رسته نیروی زمینی خودکفا هستیم و آمادگی دفع هرگونه تجاوز به میهن اسلامی باکیفیت بالا وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اگر ارتش کشوری مدعی آمادگی رزمی باشد، اما به توان داخلی متکی نباشد و در تولید تسلیحات به خودکفایی نرسیده باشد آن کشور وابسته است.

حیدری با ارتقای منزلت اجتماعی نیرو‌های مسلح را از اوامر فرماندهی معظم کل قوا دانست و بیان کرد: در منطقه شمال شرق کشور تاکنون ۲ هزار و ۵۵۲ واحد منزل سازمانی احداث شده یا در حال احداث است و در زمینه منازل ملکی یا شخصی رایزنی‌ها در حال انجام با تعاونی‌ها و شرکت‌های سازنده است.

او با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی امین و تأکید معظم له مبنی بر این که "امنیت بستر همه فعالیت‌هاست" تصریح کرد: امنیت، پایه امور است و نمی‌شود در کشوری ناامنی باشد و کار‌ها پیش برود پس امنیت، اصل و اساس کار‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شهید مسلم جاویدی مهر که در ناآرامی‌های اخیر در قوچان به شهادت رسید جزء انسان‌های شریف و ولایتمدار بود که در اتفاقات اخیر احساس مسئولیت کرد و علیرغم جانبازی، جان خود را نیز تقدیم امنیت کشور کرد.

حیدری، تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی قوچان را جزء تیپ‌های صاحب اعتبار در دفاع مقدس و فاتح حصر آبادان خواند و اضهار کرد: امروز روحیه شهادت‌طلبی در میان کارکنان و فرمانده این تیپ وجود دارد و منشأ خدمات ارزنده‌ای برای این انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار