کشف نوشته‌هایی ۵۰۰ ساله درباره سفر به ماه

محققان دست نوشته‌ای تاریخی را پیدا کرده اند که به طراحی یک موشک برای سفر به ماه پرداخته است.

به تازگی اسنادی باستانی متعلق به یک مهندس دوره تودور نمایش داده شده است که گمان می‌رود سوابق باستانی مربوط به ایده‌های سفر فضایی، از جمله سفر به ماه و نقشه‌های موشکی آن را نشان می‌دهد.

این نسخه خطی استثنایی قدیمی، طراحی یک موشک فضایی سه مرحله‌ای را توصیف می‌کند و همچنین به ماه و چگونگی رسیدن محققان در آن زمان اشاره دارد.

به نظر می‌رسد این اسناد با ۵۰۰ سال قدمت شکلی از موشک‌ها را نشان می‌دهد که می‌تواند انسان‌ها را به ستارگان منتقل کند. به ظاهرا این اسناد مربوط به دوران تودور، درک شگفت انگیزی از علم موشک آینده را نشان می‌دهد.

Doro Todericio مهندس رومی برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ این نسخه خطی را مورد بررسی قرار داد و خیلی زود متوجه شد که یک سوم آخر نسخه خطی توسط کنراد هاس نوشته شده است، فردی که ایده‌های او تقریباً به آنچه در دوران مدرن ارائه شده نزدیک است. با وجود جزئیات محدود در مورد زندگی هاس، به نظر می‌رسد که او مغز متفکر طراحی موشک‌های قدرتمند بوده است.

ممکن است این نسخه خطی توسط گارد امپراتوری ترانسیلوانیا بین سال‌های ۱۵۲۹ تا ۱۵۶۹ نوشته شده باشد. کارشناسانی که تودریسیو را دنبال می‌کنند، در مشروعیت اسناد و صفحات دست نوشته تردید ندارند، اما به هیچ وجه مطمئن نیستند که بهترین مکان برای قرار دادن ایده‌های فوق مدرن موجود در آن‌ها کجاست.

منبع: دیلی استار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.