بهره مندی ۸هزار خانوار روستایی از پروژه‌های راهداری کرمان

مدیرکل راهداری کرمان گفت:امسال ۱۲ پروژه راه روستایی به طول ۷۲۰ کیلومتر با ۶هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

احسان عراقی زاده امروز در نشست منطقه‌ای روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه ۴ در کرمان، افزود: وزارت راه و شهرسازی از پرکارترین وزارتخانه ها است که سازمان راهداری نیز در این وزارتخانه از سازمان‌های پرکار است.

عراقی زاده با اشاره به عملکرد این اداره کل طی پارسال گفت: ۳۷ میلیون تن کالا طی پارسال از مبداء استان حمل شده و کرمان رتبه سوم کشور را از لحاظ تناژ حمل شده کسب کرده و در سطح استان شهرستان‌های سیرجان و کرمان بیشترین سهم را در حمل بار داشته اند.

او افزود: حدود پنج میلیون نفر مسافر نیز طی پارسال در استان جابه جا شده اند که کرمان در ردیف پنج استان اول کشور در تعداد مسافر جابه جا شده قرار دارد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان کرمان در دست احداث است، تصریح کرد: دوربین‌های در حال بهره برداری در جاده‌های استان ۱۷۶ دستگاه و ۱۰۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محور‌های استان فعال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: ۱۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در استان وجود دارد و طی مدت یادشده اصلاح و ایمن سازی ۱۲ تقاطع در مناطق مسکونی در راستای ایمنی راه‌ها صورت گرفته است.

او با اشاره به رفع ۸۲ نقطه پرحادثه در سطح راه‌های شمال استان کرمان افزود: استان کرمان طی پارسال رتبه نخست کشوری را در رفع ۸۲ نقطه حادثه خیز کسب کرده است.

عراقی زاده اظهار کرد: امسال ۱۲ پروژه راه روستایی به طول ۷۲۰ کیلومتر و ۶هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها، بیش از ۸هزار خانوار روستایی از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار