دانش منش:

جهاددانشگاهی فارس رویداد استارتاپی برگزار می‌کند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از برگزاری رویداد استارت آپی شهر هوشمند توسط جهاددانشگاهی این استان خبر داد.

دکتر حبیب دانش منش گفت: رویداد استارتاپی شهر هوشمند، دهم دی ماه امسال، توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

او، کار آفرینی، توسعه نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر برای تجاری سازی، را از اهداف رویداد استارت آپی شهر هوشمند دانست و گفت: این رویداد در پنج محور، هوشمندسازی تجهیزات شهری، هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی جمع آوری پسامد، هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و هوشمندسازی نورپردازی برگزار می‌شود.

دانش منش، این رویداد را ایجادکننده امید و فرصت برای جوانان ایده پرداز و فرصتی برای رشد و توسعه نوآوری دانست و گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی shirazjju.ac.ir/form/startup اقدام کنند.

او با بیان اینکه ایده پردازان تا ۳۰آذرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند ، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانند به بلوار عدالت جنوبی روبروی کوچه۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز مراجعه کرده با شماره‌های ۳۸۲۶۴۹۲۳-۰۷۱ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۷ تماس بگیرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: از طرح‌ها و ایده‌های برتر برای ورود به فرایند شتابدهی و سرمایه گذاری شتابدهنده برای تجاری سازی آن‌ها حمایت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار