چهار نمایشگاه صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد

چهار نمایشگاه با محورهای صنایع غذایی، چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات صنایع چوب، عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

 نمایشگاه‌های افتتاح شده در مشهد شامل بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب، دهمین نمایشگاه چاپ بسته‌بندی و پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی است.

 علی جلوه معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این چهار نمایشگاه در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۱۷۲ شرکت از خراسان رضوی و دیگر استان‌های کشور در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

او افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه‌ها معرفی ماشین آلات، تولید مواد اولیه، صنایع پی. وی. سی، ابزار و یراق‌های صنایع مربوطه است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی ادامه داد: ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف صنایع چاپ، بسته بندی و چوب، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات آن‌ها را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها برشمرد.

او تصریح کرد: نمایشگاه‌های مزبور از امروز تا ۱۱ آذر در ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.