توجه به حوزه ورزش کارکنان با هدف ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی

آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در مجتمع فرهنگی ورزشی خزر آباد شهرستان ساری برگزار شد.

مجموعه فرهنگی ورزشی خزرآباد شهرستان ساری امسال میزبان ۲۵۳ تیم ورزشی از دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته وزارت بهداشت است.

۲۵۰۰ نفر از کارکنان نظام سلامت در رشته‌های مختلف گروه آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و شنا در این المپیاد شرکت کرده‌اند.

رحیمی در آیین افتتاحیه این المپیاد ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی برای وزارت بهداشت، دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت را منوط به سلامتی و نشاط کارکنان آن دانست و برگزاری این المپیاد را هم در همین راستا عنوان کرد.

وی در ادامه به سیاست‌های وزارت بهداشت برای ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: پیگیری تحقق فوق‌العاده خاص در دستور کار وزارت بهداشت است و درصورت تامین اعتبار از سازمان‌های ذیربط، حتما اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت توجه به حوزه ورزش را یکی از موضوعات مهم عنوان و تاکید کرد: معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی حتما به حوزه ورزش کارکنان توجه ویژه داشته باشند.

در حاشیه مراسم افتتاحیه به ۵ دانشگاهی که بهترین لباس‌های ورزشی را برای ورزشکاران خود طراحی و تهیه کرده بودند به انتخاب کمیته مربوطه جوایزی در نظر گرفته شد.

به مناسبت شب میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در حاشیه مراسم به پرستاران ورزشکاری که در قالب تیم‌های ورزشی در این دوره از المپیاد شرکت کرده بودند نیز جوایزی تخصیص داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، برگزاری چنین مسابقاتی را موجب ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان نظام سلامت مطرح کرد که منجر به ارایه خدمات بهتر به مردم عزیز ایران اسلامی خواهد شد.

مراسم افتتاحیه با تماشای زنده بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی خزر آباد شهرستان ساری به اتمام رسید.

برچسب ها: المپیاد ، پرستار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار