برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) دریزدان آبادِ زرند

مراسم عزاداری شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محل دفتر امام جمعه یزدان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام افضلی مسئول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان زرند در این آیین به بیان فضائل شخصیتی حضرت زهرا پرداخت و به سخنی از این حضرت در خصوص زندگی دنیایی اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) فرمودند: خدایا کاری کن که همه‌ هم و غم ما دنیا نشود؛ چرا که دنیا برای ما ماندگار نیست و مهم اعتقاد ما به ولایت است.

او در باب حواشی امروز افزود: دشمن در حال حاضر از هر طریقی برای شکست دادن ما وارد شده است و با توجه به اینکه از حضور ما در صحنه می ترسد؛ لذا ما را مشغول فضای مجازی می کند.

ححت الاسلام افضلی تصریح کرد: دشمن طرح فریدون یا هزار خنجر را طراحی کرده است و برای این کار آنقدر ضربه می زند تا نابود شویم.

مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی با اعلام اینکه حضرت فاطمه (س) مقامی بس بزرگ پیش خداوند دارد، از مردم خواست، قدراین محافل فاطمی را بدانند.

او به سخنی از رسول خدا (ص) اشاره و تصریح کرد: ایشان خطاب به ملت می فرماید، مردم فکر نکنید همین که گفتیم ولایی هستیم و خدا را قبول داریم کافی است، لاکن شما باید آزمون دهید.

 ححت الاسلام افضلی، دل نبستن به مال دنیا، منت نداشتن بر خداوند و طلبکارخدا بودن و توجیه گناه را برخی از این آزمون ها برشمرد و افزود: اگر از این آزمون ها سربلند بیرون آمدید آن وقت شما خدا و ولایت را قبول دارید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.