سردار باقرزاده:

حاج قاسم حامی همه بود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: هر کس در مسیر اسلام حرکت وبرای کشور کار می کند، باید او را حمایت کنیم.

سردار سیدمحمد باقرزاده، درجمع مردم راین گفت: خوشبختی به دست آوردن تمتعات دنیوی نیست بلکه بر اساس قرآن کریم داشتن قلب سلیم است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه به تبیین چهار شرط سعادت پرداخت و اولین آن را داشتن نیت صادق دانست و گفت: فردی که چنین باشد، انتظار پاداش و قدردانی ندارد و برای او مهم نیست که رسانه‌ای بشود یا نشود؛ قدر او را بدانند یا ندانند.

او سپس با اشاره به اینکه شهید بهشتی فرمود در برخورد با موانع یا آن را بردارید و یا از روی آن بپرید و اگر نتوانستید، آن را دور بزنید؛ تاکید کرد: نباید ناامید شد که ناامیدی از جنود شیطان است البته باید عزم و اراده داشت.

سردار باقرزاده بدهکار دانستن خود به جای طلبکار بودن به ازای خدمات انجام شده را مرحله دیگری از نیت صادق دانست و ادامه داد: سوم اینکه انسان همه چیز را در پرتو توفیق نور الهی و در نهایت همه چیز را در پرتو نور علم ازلی باید ببیند.  

او پس از نیت صادق؛ داشتن توان لازم علمی و عملی؛ طبق سنت پیامبر عمل کردن و موید به توفیق الهی شدن را برای سعادت انسان مهم عنوان کرد و با بیان اینکه خداوند دوست دارد کار‌های خوب انجام بدهیم؛ تاکید کرد: کار خوب را تقویت کنیم، اما راهزنی نکنیم و انسان باید مشوق هر کار خوب و نورانی باشد و توفیقات دیگران را توفیق خود بداند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح با تاکید مجدد بر اینکه کار‌های خوب را باید حمایت کرد؛ افزود: هر که در مسیر اسلام حرکت می‌کند و برای اقتصاد کشور، حوزه فرهنگ و تعالی، خدمات عمومی و... کاری می‌کند را باید کمک کار و حامی باشیم و او را حمایت و تقویت کنیم که حاج قاسم حامی همه بود.

او با بیان اینکه طبق روایت، مومن؛ پناهگاه است؛ خاطرنشان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها اگر حمایتگر داشت وضع فرق می‌کرد؛ کسی به شهادت رسید که پناه جامعه شد.

سردار باقرزاده تصریح کرد: اگر قدر حضرت زهرا را می‌دانستیم این وضع جامعه نبود؛ جامعه باید فاطمی باشد که امام زمان عجل الله تعالی هم می‌فرماید الگوی من مادرم فاطمه سلام الله علیها است.  

او در بخش دیگری از سخنانش مسئله حجاب بانوان را موضوع مهمی قلمداد کرد و گفت: حیا یک امر غریزی است که انسان با آن در برابر آسیب‌ها حفظ می‌شود و محور آموزش و پرورش در اسلام؛ پرده داری است نه پرده دری و برای همین همه مصیبت‌های امروز به دلیل ضربه به پرده صیانتی و حفاظتی حیا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار