برق رسانی به شش روستای مناطق سخت گذر شهرستان های کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : برق رسانی به شش روستای مناطق سخت گذر ثلاث باباجانی، جوانرود، کوزران، کنگاور و کرمانشاه تا دهه فجر اانجام می‌شود.

مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : تفاهم نامه‌ای به منظور محرومیت زدایی و توسعه شبکه‌های برق روستایی با شرکت توانیر منعقد شده است که شش روستای فاقد برق در ثلاث باباجانی، جوانرود، کوزران، کنگاور و کرمانشاه تا دهه مبارک فجر برق دار می‌شوند

به گفته وی این روستا‌ها زیربیست خانوار جمعیت دارند و به طور کلی با اجرای این طرح ۱۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار می‌شوند. 

محمد مرادی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستا‌های این استان برق دارند گفت:برای برق رسانی، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی وتامین برق عشایر، اعتباری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تامین برق عشایر فاقد برق را از اولیت‌های این شرکت دانست و گفت: تامین برق ۴۵۰ خانوار عشایر از جمله اقدامات این شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده و این خدمات رسانی هرسال ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی استان افزود: شبکه برق ۲۷۸ روستا درسطح استان تا دهه مبارک فجر سالجاری اصلاح و بهینه سازی می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار