سردار اهوازیان گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه فضای مجازی و تاثیر دشمن بر روی تربیت فرزندانمان بود که باید هوشیار بود و بیش از گذشته بر تربیت فرزندان تلاش کرد.

یادواره ۴۰ شهید تیپ انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای  تامین، فرماندهان نظامی وانتظامی، ایثارگران، رزمندگان، وخانواده‌های شهدا برگزار شد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در این یادواره ضمن گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی گفت: هدف از این یادواره یاد۴۰شهید است که در ۲۳ سال ماموریت یگان در شرق کشور، شمال شرق کشور و جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار تناکی با اشاره به اینکه این یادواره پاسخ برخی شبهه‌هایی که توسط برخی‌ها گفته می‌شود را می‌دهد گفت: اهدای ۴۰ سری جهیزیه به محرومان، گازکشی ۴۰خانه محرومان از طرف نیروی زمینی سپاه به ارزش یک میلیارد تومان، اعطای ۴۰وام ۵۰میلیون تومانی به ارزش ۲میلیارد تومان، اهدای ۲۲۰ بخاری گازسوز از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این یادواره با اشاره به اینکه امروزه دشمن برای جوانان ما روایت می‌کند گفت: ما باید به جوانان، شهیدان این مرز و بوم را معرفی کنیم تا الگو‌ها جابه جا نشوند.

سردار اهوازیان افزود: اگرچه امروزه دشمن درصدد تبلیغات زیادی است، اما در این بین ما اکثیر داریم و آن اکثیر حاج قاسم سلیمانی و یارانش است.

ا و گفت: حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم بود.

سردار اهوازیان افزود: اغتشاشگران اخیر نتیجه فضای مجازی و تاثیر دشمن بر روی تربیت فرزندانمان بود که باید هوشیار بود و بیش از گذشته بر تربیت فرزندان تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.