آغاز جهاد مدرسه سازی و ساخت مجموعه های ورزشی در البرز

استاندار البرز گفت: جهاد مدرسه سازی و ساخت مجموعه های ورزشی در استان همانند قطاری روی ریل افتاده و سرعت آن در دستان پرخیر خیران و تعامل و اهتمام ویژه مدیران است.

مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ورزشی جانان نجاری که به همت سردار نجاری خیر البرزی ساخته شده است،  افزود: استان البرز در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور است.

او ادامه داد: بر این اساس کمبود سالن های چند منظوره ورزشی در کنار کمبود مدرسه، معضل بزرگ و موثری است از این رو نهضت ساخت سالن های ورزشی را در کنار ساخت مدرسه در دستور کار قرار دادیم.

عبداللهی گفت: خیران ارزشمند استان البرز در این مسیر نیز یار ‌و همراه ما بوده اند و آقای نجاری که از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد هستند، در این راستا ساخت سالن چند منظوره ورزشی درون مدرسه ای در فردیس را تقبل کرده اند که جای تقدیر دارد.

استاندار البرز افزود: خیران وجدان بیدار جامعه هستند که با نیت خیرخواهانه و مردم دوستی برای افزایش رفاه و آسایش مردم و در جهت کسب رضای خداوند، وارد میدان شده اند.

او گفت: کمک خیران در کنار همت مدیران و مسئولان استان برای نجات زیرساخت های ضروری استان معطوف شده است.

استاندار افزود: ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار استان قرار داده این و طی مشارکتی ویژه درصدد هستیم اراضی مناسب را جانمایی و احصا کنیم تا خیران برای ساخت اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.