علویان مهر:

رویداد هوشمندسازی شیراز بهمن امسال برگزار می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: رویداد هوشمندسازی شیراز با عنوان «رهش» بهمن‌ماه امسال با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری برگزار می‌شود.

محمدعلی علویان مهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز با عنایت به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی» به‌منظور حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری اقدام به برگزاری رویداد هوشمند سازی شیراز موسوم به رهش خواهد کرد.

به گفته او، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و نوآوری کلانشهر شیراز با مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در رویداد هوشمندسازی شیراز «رهش» همکاری دارند و این رویداد در محور‌های زندگی هوشمند، حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، خدمات‌رسانی هوشمند، فضای شهری، داده و اطلاعات شهری پذیرای ایده‌های مردمی باهدف حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با اشاره به برنامه‌های رویداد رهش، گفت: نیاز صنایع و سازمان‌ها، ایده شو و جذب سرمایه، استارت آپ وی کند و نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و خلاق از برنامه‌های رویداد رهش خواهد بود.

علویان مهر با بیان اینکه صاحبان ایده اعم از دانشجویان، دانش آموزان و اساتید و ...، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز علمی، معاونت‌ها و ادارات شهرداری و صنایع از مخاطبان اصلی این رویداد هستند، گفت: فرصت ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن امسال است.

او با اشاره به این موضوع که رویداد رهش در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: دبیرخانه جشنواره رهش در مرکز نوآوری شهرداری شیراز، سرا‌های نوآوری دانشگاه شیراز، مرکز نوآوری دانشگاه شیراز و مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شیراز آماده ثبت‌نام از متقاضیان حضور در این رویداداست که مخاطبان می‌خواهند برتی کسب اطلاعات و ثبت‌نام نهایی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز به آدرس https://no.shiraz.ir و یا با شماره ۳۲۳۳۲۳۵۳ و در فضای مجازی با شماره ۰۹۳۷۶۱۸۲۸۸۷ در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار