شورای اسلامی شهر یزد اقدام پارلمان اروپا را محکوم کرد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه نشان از ناکامی‌های دشمنان انقلاب مقابل اراده ملت ایران است.

سیفی  رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، ضمن محکوم کردن این حرکت اظهار کرد: قطعا شکست اروپا و استکبار جهانی در حوادث اخیری که در کشور ما رخ داد برایشان قابل تحمل نبوده است.

او  تصریح کرد: غرب گمان می‌کرد انقلاب اسلامی با توطئه‌ای که در چندماه اخیر رخ داده فروخواهد پاشید، ولی پس از آنکه همراهی مردم با نظام و پشتیبانی آن‌ها از ولایت را دیدند به دنبال جبران این شکست درآمدند و با توجه به اقتدار و نقش سپاه پاسداران در موفقیت ایران چنین اقدامی را انجام دادند.

سیفی با بیان اینکه سپاه یک تشکیلات اداری نیست، گفت: سپاه به معنای بسیج و بسیج نیز به معنای مردم است، به همین دلیل همه مردم ایران بسیجی هستند و یکی از مهمترین رسالت‌های این نهاد افتخار آفرین حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سپاه پاسداران و بسیج مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده در پیروزی و موفقیت ایران ایفا کرد و علاوه بر آن سپاه در عرصه‌های مختلف غیر نظامی به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی هم تاثیرگذاری بسیار بالایی داشته است.

وی دفاع سپاه از مظلومان عالم را یکی از مسائلی دانست که استکبار جهانی امروز آن را برنمی‌تابد، گفت: همه ملت ایران ضمن محکوم کردن این حرکت قبیح، دفاع و همراهی همه جانبه خود از سپاه پاسداران اعلام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار