جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت ایران در فتنه اخیر بود

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:از روزی که سپاه تنگه هرمز را تحویل گرفته اجازه هیچ گونه تحرکی به نیروهای فرامنطقه‌ای نداده است.

سردار اصغر عرب پور امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موفقیت‌های بانوان ایرانی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و.. با وجود حفظ حجاب اظهار داشت: آنچه دشمن علیه ایران تبلیغ می‌کرد ضد نقش مؤثر زن عفیف و موفق ایرانی بود.

او با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت ایران در فتنه اخیر بود، افزود: آن‌ها تصور کردند که کمر نظام جمهوری اسلامی با تحریم‌ها می‌شکند، اما دیدند که جوانان این کشور به داد مسئولان رسیدند و هرچه نیاز داشتیم را با توان داخلی خود تهیه کردند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آن‌ها مردم را به اعتصابات دعوت کردند تا اقتصاد را از پا درآوردند و در اغتشاشات اخیر لبه پیکان علیه مقام معظم رهبری بود، زیرا تنها کسی که فتنه‌های دشمن را مدام تأکید می‌کرد ایشان بودند.

او با بیان اینکه از تنگه هرمز به داخل توسط سپاه به صورت کامل تحویل گرفته شده است، گفت: از روزی که سپاه تنگه هرمز را تحویل گرفته اجازه هیچ گونه تحرکی به نیرو‌های فرامنطقه‌ای نداده است.

سردارعرب‌پور خاطرنشان کرد: دو بار شناور‌های دشمن در آب‌های سرزمینی ما وارد شدند و هر دو بار به محض ورود، آن‌ها توسط سپاه دستگیر شدند، همان طور که پهپاد‌های آن‌ها فوری سرنگون شد.

او افزود: دشمن به دنبال تست کردن این موضوع بود که آیا جمهوری اسلامی جسارت و جرأت به کارگیری تجهیزات خود را دارد یا نه. در هر دو بار ورود آن‌ها به آب‌های سرزمینی سبب شد این جسارت نیروی سپاه نشان داده شود.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: قدرت ما پهپاد و موشک نیست بلکه اراده و توکل ما بر خداست.

او افزود: زمانی که صهیونیست‌ها در غرب ساکن شدند سعی کردند مردم را به مسائل دنیایی مانند مواد مخدر و کار‌های مهیج سرگرم کنند و این در حالی است که مردم در آن منطقه فوج فوج در حال مسلمان شدن هستند.

عرب پور تصریح کرد: دانشمندان آمریکا پیش بینی کرده‌اند که تا ۲۰ سال آینده مردم این کشور صبح با اذان مسلمانان بیدار می‌شوند و به همین علت احساس خطر کردند.

او گفت: ایجاد داعش به این علت بود که مردم از مسلمان شدن بترسند، از رسانه‌های زیادی استفاده کردند تا جنایات داعش را به جهان نشان دهند، می‌خواستند به دنیا بگویند اسلام یعنی تروریست، آن‌ها به دنبال تحت فشار قرار دادن مسلمانان غرب بودند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: حضور سپاه در عراق و لبنان و سوریه نشان داد که مسلمانان دو تفکر دارند، یک عده همان وابستگان به غرب و، اما یک عده پیروان نظام شیعی هستند.

او اظهار کرد: امروز اذعان دارند که جمهوری اسلامی تا لب دریای مدیترانه آمده است، آن‌ها آینده را از دست رفته می‌بینند البته ما ادعای امپراطوری نداریم.

عرب پور با بیان اینکه اسلام در دنیا در حال جایگزینی است، گفت: مگر نظام جمهوری اسلامی تحریم نیست که حالا سپاه را تحریم می‌کنند؟ سپاه از ابتدا تحریم بود البته ما خوشحال هستیم و در درون خود افتخار می‌کنیم که مورد خشم و غصب دشمن هستیم و این نشان می‌دهد که وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

او تصریح کرد: امروز تهدید نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و اراده‌ای برای جنگیدن با این نظام نیست، بنابراین به این اقدامات روانی و دیپلماسی روی آورده‌اند، اما راه به جایی نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.