آیت الله دری نجف‌آبادی:

نگاه منصفانه به کارنامه جمهوری اسلامی ایران بیانگر شکوفایی در بسیاری از عرصه هاست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بررسی منصفانه کارنامه جمهوری اسلامی ایران دوستان انقلاب را شاد و خواری بر چشمان دشمنان انقلاب است.

آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان گفت: نگاه دقیق و منصفانه به کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانگر شکوفایی و تحول در بسیاری از عرصه هاست.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: تحول در حوزه بهداشت و درمان، سوادآموزی، علم آموزی، افزایش درجه علمی کشور، دستیابی به دانش روز دنیا در حوزه‌های نانو تکنولوژی، هوافضا، سلول‌های بنیادی، توسعه زیرساخت‌ها، عمران وآبادانی و توانمندی روزافزون در حوزه دفاعی دل دوستان انقلاب را شاد و خواری بر چشمان دشمنان انقلاب است.

او با یادآوری فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارکه فجر گفت: پس از حوادث اخیر و ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش در کشور که با توطئه‌های خارجی و عمال خودفروخته داخلی رقم خورد، ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و تبیین دستاورد‌های کم نظیر نظام اسلامی در چهار دهه گذشته به جهانیان است.

امام جمعه اراک گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب با توطئه‌های شوم کمر به جنگ با ملت ایران بسته و در حوادث اخیر هم با انواع توطئه‌های ترکیبی برای برهم زدن نظم، امنیت، آرامش و تمامیت ارضی کشور و ایجاد اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود که با هوشیاری مردم و حضور مردم بصیر در صحنه توطئه دشمن شکست خورد.

 نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک اقدامات اخیر اروپا در توهین به مقدسات مسلمانان و اعلام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم کرد. 

 او گفت: استکبار جهانی و کشور‌های اروپایی در حمایت همه‌جانبه از اغتشاشات اخیر سرمایه‌گذاری کلانی کرده بودند و با شکست اهدافشان توسط مردم آگاه ایران به این اقدامات کورکورانه و بزدلانه روی آوردند که نتیجه‌ای جز اتحاد بیشتر ملت ایران و امت اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها و مقدسات اسلام نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.