استاندار خراسان رضوی عنوان کرد

افزایش ۳۲ درصدی درآمدهای خراسان رضوی طی امسال

استاندار خراسان رضوی گفت: در شش ماهه نخست امسال درآمدهای خراسان رضوی افزایش ۳۲ درصدی داشته است‌.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت:مولفه‌های کیفی سازی شورای برنامه ریزی برای سال آینده اعمال شود چنانچه  دو جلسه هر دستگاه حضور نیافت دستگاه اجرایی دیگر جایگزین می‌شود.

یعقوبعلی نظری با تاکید بر  کیفی سازی شورای برنامه ریزی گفت: شورای برنامه ریزی در حقیقت، ترکیب بین الزامات و روش هاست و در شورای برنامه ریزی استان  باید با مدیریت اهداف همراه با  تبادل نظر دستگاه اجرایی اهم موضوعات تصمیم گیری شود.


وی افزود: باید مسائل استان اولویت بندی شود و با نگاه همه جانبه اولویت‌های اساسی استان تصمیم گیری شود.

نظری همچنین در خصوص مدیریت مصرف آب و  منابع آب در خصوص حفظ، مصرف و مدیریت جاری آب دستور دادتا  برنامه اجرایی و تکلیفی مدیریت آب  معین شود.


اعتبارات  بودجه سال ۱۴۰۲ در این جلسه بررسی شد.

افزایش ۴۲ درصدی اعتبارات خراسان رضوی 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:در این جلسه وضعیت اعتبارات سال ۱۴۰۱ داده شد اعتبارات عمرانی حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که حدود ۳۰ درصد آن تا اکنون تخصیص پیدا کرده است و در ماه‌های آینده شاهد افزایش تخصیص خواهیم بود.

رضا جمشیدی بیان کرد:با توجه به تقدیم لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی، گزارشی وضعیت اعتبارات استان در سال ۱۴۰۲ در این جلسه ارائه شد درآمد‌های استان‌های کشور حدود ۴۲ درصد و خراسان رضوی ۳۲ درصد افزایش یافته است و مکلفیم تا درآمد‌های مالیاتی را به فرض تصویب این لایحه، افزایش دهیم.

او افزود:اعتبارات جاری حدود ۴۲ درصد نسبت به سال جاری افزایش پیدا کرده که عمدتا مربوط به افزایش حقوق و مزایا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:اعتبارات عمرانی استان هم حدود ۲۲ درصد معادل میانگین رشد استان‌های کشور در سال آینده نسبت به امسال افزایش می‌یابد.

جمشیدی تصریح کرد:ایجاد ردیف بودجه‌ای مستقل برای زیارت در سال آینده انجام می‌شود که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و نمایندگان در حال انجام است که برای ۴ شهر مذهبی ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد ایجاد این ردیف بودجه‌ای را به فال نیک میگیریم و امیدواریم با تلاش نمایندگان شاهد افزایش این ارقام هم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.