سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد:

خدمات رایگان دامپزشکی بوشهر به روستائیان و عشایر

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی استان بوشهر به روستائیان و عشایر همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

مهدی تنگستانی مکان دوشنبه ۱۰ بهمن در خصوص خدمات رایگان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در روستاها و جمعیت عشایری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این اداره کل همگام با اقشار مردم شهید پرور استان و دیگر نهادها حضوری فعال در ایام الله دهه فجر خواهد داشت و در همین راستا برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده است.

او افزود: انجام عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و همچنین سمپاشی اماکن دامی در راستای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر در دستور کار قرار دارد و در کنار این فعالیت‌ها مسئولان دامپزشکی شهرستان‌ها نیز به همراه دیگر مسئولان شهرستانی با مراجعه و سرکشی به روستاها و مناطق عشایری مسائل و مشکلات آن‌ها را دریافت و در راستای رفع آن‌ها اقدام خواهند کرد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر بیان کرد: ویزیت رایگان دام و طیور از دیگر برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود که در دو بخش دولتی و خصوصی دنبال خواهد شد و همچنین از دیگر خدمات پیش‌بینی شده در دهه فجر برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در جمعیت روستایی عشایری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.