مسئول باشگاه خبرنگاران استان گفت:دولتی بودن برخی از رسانه ها، در آمد پایین برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها از مهمترین دلایل این ضعف‌ها در رسانه است.

دکتر حمید محمدی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت یک روابط عمومی و بنگاه خبری میزان تقید آن به اصول حرفه ای است گفت:متاسفانه برخی از روابط عمومی ها و بنگاه های خبری اصول حرفه ای را در اطلاع رسانی و پوشش رویدادهای خبری رعایت نمی کنند و به همین دلیل از اثرگذاری لازم نیز برخوردار نمی باشند.

او افزود:اگر به دنبال افزایش اثر گذاری یک روابط عمومی یا بنگاه خبری هستیم باید میزان تقید به اصول حرفه‌ای، استفاده از نیروی انسانی حرفه‌ای، تکنولوژی مناسب، توجه به نیاز مخاطب وتوجه به عملکرد رقبا را در دستور کار قرار دهیم.

برچسب ها: روابط عمومی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار